دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1399 - 22:25
نوازی:

نمی‌توانستیم از لیگ قهرمانان کنار بکشیم/ با بازیکنان جوان وارد قطر شدیم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: به خاطر شرایطی که باشگاه داشت نتوانستیم از بازیکنان جدیدمان در مسابقات استفاده کنیم.
کد خبر : 515763
20200917_222217.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمد نوازی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شباب‌الاهلی در نشست خبری اظهار کرد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. تمام داشته‌های ما همین بازیکنان جوان بودند. از نقل‌وانتقالات نتوانستیم استفاده کنیم تا بازیکنان جدیدمان را در این رقابت‌ها در اختیار داشته باشیم. این مشکلی بزرگی برای ما بود.


وی افزود: با تمام وجود فکر می‌کنم، نمی‌توانستیم به مسابقات نیاییم و مشکلات دیگری داشتیم. دوست داشتیم اینجا حضور داشته باشیم. ما، کادر جوانی که به تیم اضافه شده‌ایم، می‌خواستیم بیشتر بازیکنان‌مان را بشناسیم. فوتبالی زیبا و استثنایی بازی کردیم و به شناخت از بازیکنان‌مان رسیدیم. فوتبال‌مان را به آسیا نشان دادیم و این یک الگوی خوب برای ما بود.


مربی تیم فوتبال شهر خودرو راجع به نمایش تیمش مقابل شباب‌الاهلی یادآور شد: ما فوتبالی رو به جلو بازی و اکثر تاکتیک‌ها را ارائه کردیم. ما هیچ شانسی به شباب‌الاهلی ندادیم و موقعیتی نداشتند. در اثر یک اشتباه در خط دفاعی توپ به آنها رسید و روی تاکتیک یا ارسال از کناره‌ها گل نخوردیم. شانس امروز با شباب‌الاهلی بود و فکر می‌کنم تیم ما نسبت به بازی قبلی بهتر بود. بازهم از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم.


نوازی درباره دو بازی آینده تیمش خاطرنشان کرد: هر تیمی بخواهد فوتبال بازی کند، چه صعود کند یا نکند. این اجازه را به بازیکنان‌مان می‌دهیم راحت فوتبال بازی کنند. به این دلیل که ما بیشتر در این وضعیت که قرار داریم و به مرحله بعدی صعود نمی‌کنیم، فوتبال زیباتری ارائه خواهیم کرد. به هر حال نیامده‌ایم اینجا که کیفیت کارمان را پایین بیاوریم، چون صعود نمی‌کنیم. این اتفاق رخ نخواهد داد و مطمئناً زیباتر از دیدارهای قبلی، بازی خواهیم کرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته