دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1394 - 14:53

نماینده مردم لنگرود: آل سعود در یمن نشان داد غیرت اسلامی و عربی ندارد

نماینده‌ی مردم لنگرود در مجلس با تاکید بر اینکه موضع ایران در مبارزه با تروریسم همواره قاطع بوده است گفت: اتفاقی که در فرانسه افتاده است یک جنایت است که انتظار می‌رود دولت فرانسه و همچنین اروپایی‌ها سیاست‌شان در منطقه تغییر کند.
کد خبر : 51571

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، مهرداد لاهوتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: موضعی که سال‌ها جمهوری اسلامی ایران در مبارزه قاطع با تروریسم اعلام کرده تبدیل به یک موضع فراگیر شده است. آنچه در فرانسه اتفاق افتاده یک جنایت است و ما آن جنایت را محکوم می‌کنیم. اما دولت فرانسه، غربی‌ها و در رأس آنها آمریکایی‌ها بدانند که تاوان حمایت تسلیحاتی و مالی از آنها را که پرداخت کرده‌اند الان تحمل می‌کنند. امیدوارم این حادثه که ممکن است در هر کشور دیگری تکرار شود موجب تغییر سیاست آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در منطقه شود.


نماینده مردم لنگرود در مجلس همچنین اظهار کرد: جنایت بی‌رحمانه عربستان در یمن را که یک جنایت تمام‌عیار جنگی است محکوم می کنیم و آل سعود نشان داد نه غیرت اسلامی دارد و نه غیرت عربی و بداند روزی تاوان این جنایت‌ها را پرداخت خواهد کرد.


این نماینده مجلس در بخش دیگری از نطقش با مورد خطاب قرار دادن رئیس‌جمهوری گفت: در سفر استانی قول تکمیل راه آهن قزوین رشت تا پایان سال 95 را داده‌اید اما روند عملیات اجرایی مطلوب نیست و اگر با این روند ادامه یابد این پروژه به بهره‌برداری نمی‌رسد.


وی در ادامه اظهار کرد : راه آهن رشت- قائم شهر نیز که می‌تواند این راه آهن را به راه آهن سراسری متصل کند می‌تواند به عنوان یک پروژه‌ جدید دولت شما مطرح شود چرا که راه آهن قزوین- رشت برای دولت اصلاحات بود و آزاد راه قزوین- رشت برای دولت سازندگی .


وی در پایان از وزیر علوم نیز درخواست کرد به وضع دانشجویان رسیدگی بیشتری داشته باشد، از جمله دانشجویی که گفته می‌شود سازمان سنجش حق وی را ضایع کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته