دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1399 - 14:29

چگونه یک زن جذاب باشیم؟

اگر می خواهید به جذابیت برسید باید تغییراتی در رفتار و ظاهر خود انجام دهید. در این مطلب روش هایی را برای جذابیت بیان می کنیم.
کد خبر : 515703
9944-2.jpg

همه می خواهند جذاب باشند و شک نکنید که شما سزاوار جذابیت هستید اما جذابیت فقط پوشیدن لباس های برند و رفتن به آرایشگاه برای زیباتر کردن چهره نیست روش های زیادی برای جذابیت وجود دارد که پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.


ویژگی های یک خانم جذاب و باکلاس


1-خود آگاهی


یک زن جذاب خودآگاهی دارد یعنی با امیال خود و چیزهایی که دوست دارد و یا ندارد و اینکه چه چیز هایی اورا عصبانی می کند آشناییت دارد. برای اعتماد به نفس خود آگاهی لازم است چرا که خود آگاهی باعث شفافیت در مورد نقاط ضعف و قوت می شود.


2- لحن حرف زدن و تن صدا


-یک خانم جذاب در تعمل با دیگران مهربان است و هنگام عبور با لبخند سلام می کند.


-استفاده از کلمات احترام آمیز مثل «لطفا» و «متشکرم» جزو خصوصیات بارز یک زن جذاب است.


-یک خانم جذاب در هر شرایطی با لحن ملایم حرف می زندبرای مثال در جمع اگر از همسر و یا دوست خود خشمگین هم باشند آرام حرف می زنند و آن ها را هیچ گاه در حال داد و فریاد زدن نمی بینید.


-رفتار سنگین یک خانم او را زیبا و جذاب نشان می دهد. هر چقدر شیک و گران قیمت بپوشید ولی اخلاق زننده داشته باشید هیچگاه جذاب به نظر نمی رسید البته با صدای بلند حرف زدن نیز تیپ شما را خراب می کند.



3- آرایش و پوشش مناسب


-موهای شما صورت شما را قاب میکند زنان جذاب موهای لخت و پر پشت دارند و از شامپوهای حجم دهنده برای موهایشان استفاده می کنند.


-خانم های جذاب بیش از حد و مکرر موهای خود را مش، صاف و رنگ نمی کنند چون نمی خواهند به موهایشان آسیب برسانند.


- بوی خوب نشانه بهداشت خوب است یک خانم جذاب عطر مخصوص به خود را دارد.


-یک خانوم جذاب طبق مد روز پیش می رود اما هر لباسی را نمی پوشد. متناسب با بدن خود لباس می پوشد و عیب بدنش را می شناسد و رنگ شناس است یعنی با ست کردن لباس، خوش پوشی، خود آرایی و رفع نواقص ظاهری آشناست.


از نکات شیک پوشی کیف و کفش است یعنی کیف دستی باید متناسب با تیپ باشد.


-یک زن جذاب در آرایش افراط نمی کند و مضحک و عجیب به نظر نمی آید و متناسب با موقیت آرایش و آراستگی دارند و قبل از آرایش کردن به فضا و جایی که می رود فکر میکند.


-کفش های پاشنه بلند جدا از جذابیت و شیک پوشی باعث آسیب رساندن به پا می شود بنابراین یک خانوم جذاب فقط در مواقع خاص از کفش پاشنه دار استفاده میکند.




بیشتر بخوانید:  بر اساس رنگ و مدل خودروی مورد علاقه شخصیت خود را بشناسید؟




بیشتر بخوانید: رنگ لباس در مورد شخصیتتان چه می گوید؟




بیشتر بخوانید: از روی رنگ ها چگونه شخصیت را شناسایی کنیم؟




4- مسئولیت پذیر


یک زن جذاب در مقابل کوچکترین چیزها هم مسئولیت پذیر است برای مثال خودش وسایلش را حمل می کند و از دیگران هیچ انتظاری ندارد و خودش را مسئول زباله ای است که تولید می کند.


5- مراقبت از خود


یک خانم جذاب، به سلامت خود اهمیت می دهد چرا که یک خانم مریض نمی تواند لباس های قشنگ بپوشد و شاد و سرحال در مهمانی ها بدرخشد پس از رژیم سالم و معادل استفاده کنید و روزانه آب کافی بنوشید و از ورزش غافل نشوید.


بدن خود را تمیز نگه دارید و با استفاده از ضد عرق یا پودر بدن برای مقابله با عرق و بو استفاده کنید.


صبح و عصر پوست صورت خود را با پاک کننده ملایم تمیز کنید و با آرایش هیچ گاه نخوابید. در طول روز از مرطوب کننده سبک استفاده کنید.


استرس را از خود دور کنید تا بهترین احساس را داشته باشید. استرس نه تنها باعث لطمه زدن به پوست می شود بلکه بر خلق و خوی شما نیز تاثیر گزار است.


6- قابل اعتماد بودن


قابل اعتماد بودن و راز دار بودن یکی از مهمترین ویژگی های یک زن جذاب است. چنین افرادی هیچگاه اسرار زندگی خود و دیگران را بازگو نمی کنند.


جذابیت زنان


7- متفاوت باشید


متفاوت باشید البته متفاوت بودن به این معنی نیست که کاری را انجام دهید که کسی آن را تاکنون انجام نداده است.


برای خود یک سرگرمی داشته باشید  که این به نوبه ی خود شما را جذاب تر میکند. به عنوان مثال شعر بنویسید و یا به یک گروه ورزشی بپیوندید.


8- با کلاس باشید


-یک خانوم با کلاس  فضولی نمی کند در پی رازهای زندگی دیگران نیست و در اموراتی که مربوط به زندگی شخصی دیگران است فضولی نمی کند.


-در جمع و یا اماکن عمومی به افراد خیره نمی شوند و از در گوشی حرف زدن نیز خود داری می کنند.


-موقع غذا خوردن صحبت نمی کنند و عجله ای هم ندارند.


-زنان جذاب مثبت اندیش و واقع بین هستند و به خوبی در زندگی اجتماعی احساسات زنانه مثبت و منفی شان را کنترل می کنند و در حسرت نداشته هایشان نیستند و با دیگران به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند و اهل بدگویی و غیبت هم نیستند.


9-متفکر و در همه چیز سررشته دارند


به لحاظ علمی ما جذب افراد باهوش می شویم هوشمند بودن یکی از ویژگی های کیفی مطلوب است.


خود خواه بودن جذابیت نیست بلکه یک فرد جذب کننده تجربه های خود را به اشتراک می گذارد و این نشاندهنده یک روح بخشنده است.


سخن آخر


از خصلت های شخصیتی برای کمک به ساخت زندگی خودتان استفاده کنید تا افرادی را که دوست دارید جذب کنید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته