دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما بندرعباس:

ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه دینی و ملی است

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما بندرعباس با توجه به نقش و جایگاه رفیع شهدا و فرهنگ شهادت در دین مبین اسلام گفت: ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه دینی و ملی است که باید همه به آن پایبند باشیم و در این راه قدم بگذاریم.
کد خبر : 51562

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی دسینه در مراسم یادواره شهدای دانشجوی استان هرمزگان که به میزبانی دانشکده سما بندرعباس و با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و جمعی از دانشجویان و کارکنان این مرکز برگزار شد، افتخارآفرینی و دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون ایثار و جانفشانی‌های شهدای والا مقام کشور دانست و اظهار کرد: همین طور که دیروز شهدا در میدان نبرد توانستندبا ایستادگی در برابردشمنان اسلام وانقلاب پیروز و سربلند بیرون آیند، امروز نیز دانشجویان باید با جهاد علمی خود کشور را در مسیر توسعه و قله های افتخار رهنمون سازند.


وی هدف از برگزاری این مراسم را ادای احترام به مقام شامخ شهدای دانشجوو خانواده معظم آنها دانست و گفت: برگزاری این یادواره ها و حضور پر شور دانشجویان نشان می دهد که دانشگاهیان همواره راه امام و شهدا ادامه خواهند داد و تا آخرین نفس ها از اعتباراسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد.


در ادامه جانشین فرمانده سپاه امام سجاد ( ع) بندرعباس از مسئولان این دانشکده در برگزاری مراسم یادواره شهدای دانشجو تشکر و قدردانی کرد و افزود: آن روزی که دشمن به مملکت ما، نظام ما و به حیثیت ما حمله کرده بود، شهدا همه‌ ما را شرمنده کردند و با قرار دادن جانشان در برابر آتش دشمن از کیان این نظام دفاع کردند.


علی نژاد با بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی به حاضرین در این مراسم معنوی گفت: همه ما باید بدانیم که مدیون شهدا و خانواده محترم آنها هستیم و وظیفه ما در این دوره ادامه راه آن عزیزان در تمام عرصه ها ست.


از نکات دیگر این یادواره حضور خانواده شهید آرمات و تجلیل از دانشجویان فعال بسیجی بود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته