دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1399 - 12:27
غلامرضا شعبانی‌بهار:

یک دینار به کسی بدهکار نیستیم/ بزرگترین دغدغه بحث زیر ساخت‌ها بود

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: تمام فعالیت‌های که در فدراسیون انجام داده‌ایم  با پیش‌بینی مالی صورت گرفته و تا الان یک دینار به کسی بدهکار نشده‌ایم.
کد خبر : 515413
e8c90dda-e33c-4f45-9c91-3fdf1654addd.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، غلامرضا شعبانی بهار در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: از ابتدای ورود چشم‌انداز جامعی با عنوان ارتقای جایگاه تیم‌های ملی در آسیا و جهان از طریق توسعه همه جانبه تیراندازی با کمان در کشور تا افق 1404 به وجود آوردم. ما باید بتوانیم از تجهیزات و نرم‌افزارهای فنی داخل در کشور حمایت کنیم. با توجه به گرانی محصولات خارجی لزوم بهره‌مندی از تولید داخلی دیده می‌شود. ما هم از تولید کنندگان حمایت و خریداری و به استان‌ها می‌فرستیم. در بحث کمی و کیفی مربیان و داوران در ایران و جهان نیز تلاش می‌کنیم. حضور در المپیک 2020 و کسب مدال در آن از برنامه‌های ما بوده است که فعلاً کسب سهمیه محقق شده و میلاد وزیری افتخار کسب سهمیه را داشته است و از میررحیمی، سرمربی تیم و وزیری تشکر می‌کنم. 6 سهمیه پارالمپیک هم گرفتیم و به کسب مدال در این بخش نیز امیدواریم.


وی‌ گفت: در سال 98 بیش از 190 روز اردوی کامپوند و ریکرو داشتیم که همه آنها منتهی به کسب سهمیه در تایلند شد. همچنین 6 اعزام برون مرزی داشتیم. در بازی‌های آسیایی میانگین سنی تیراندازی با کمان ایران 36 سال بود و الان به 21 سال کاهش یافته است و 90 درصد از تیم تغییر داشته است و بچه‌های با رنج سنی کمتر و توانمندی بالا به تیم تزریق شدند و آینده خوبی برای 2022 و 2024 رقم می‌زنند. در بخش زنان تغییر زیادی نداشتیم و میانگین سنی از 29 سال به 27 سال رسیده است. در ریکرو فعلاً چون درگیر کسب سهمیه هستیم با تصمیم کادر فنی فعلاً تغییراتی ایجاد نکردیم.


شعبانی‌بهار در خصوص برگزاری لیگ برتر گفت: دانشگاه آزاد در هر دوره در لیگ حضور داشته و این دوره هم مصمم است که حضور داشته باشد. در ابتدای ورود من در سال 97 لیگ با 17 تیم برگزار شد و در گام نخست پخش مستقیم مسابقات را گرفتیم و سال 98 شاهد افزایش 76 درصدی تیم‌ها و حضور 30 تیم بودیم و برای سال 99 و با وجود کرونا این تعداد به 32 تیم رسیده است.


وی در مورد شرایط داوران اظهار کرد: از سال 92 در بحث داوران به‌روز رسانی انجام شده بود، ولی در سال 98 در حدود 800 کارت جدید صادر کردیم و تعداد داوران به به‌روزرسانی و افراد شناسایی شدند. در سال 97 کلاس‌های مربیگری ما 26 بود اما در سال گذشته 48 کلاس مربیگری برگزار کردیم.


شعبانی‌بهار در مورد بدهی‌های فدراسیون تاکید کرد: افزایش درآمدی 250 درصدی داشتیم که حدود 7 میلیارد بوده است. از ابتدای ورود 30 نفر کارمند داشتیم که طی این مدت به 17 نفر رسیده‌اند. در ابتدای ورود به فدراسیون ۲.۵ میلیارد بدهی داشتیم که تا پایان سال 98 یک میلیارد و ۲۰۰ تومان پرداخت کردیم. امسال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از بدهی‌ها پرداخت شده است. تمام فعالیت‌های که در فدراسیون انجام داده‌ایم  با پیش‌بینی مالی صورت گرفته و تا به الان یک دینار به کسی بدهکار نیستیم.


وی تأکید کرد: بزرگترین دغدغه بحث زیر ساخت‌ها بود. من گفتم سعی می‌کنم این مشکل را بر طرف کنم و کار را ادامه دادیم و خوابگاه پیشرفت خوبی داشته است. این آرزو محقق شده و سرمایه‌ای برای تیم ملی است.سال گذشته قرار بود خوابگاه اختصاصی داشته باشیم کارها در حال انجام است و قرار است 700 میلیون تومان کمک کنند تا محوطه‌سازی داشته باشیم.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته