دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1399 - 09:39
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان:

اقتدار بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی مرهون خون شهداست.
کد خبر : 515346
index.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تنگستان، محمود قدرتیان در نشست شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی مرهون خون شهداست.


وی با اشاره به مجاهدت و ازخودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی اضافه کرد: همانگونه که شهدا برای دفاع از اسلام به میدان آمدند و در این راه بهترین سرمایه خود یعنی جانشان را تقدیم کردند ما نیز در انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده نباید کوتاهی کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) افزود: امروزه استراتژی دفاعی و تهاجمی براساس مبانی کلاسیک و علوم نظامی تعریف می‌شود؛ اما در دفاع مقدس نیروی انسانی با عنصر ایمان پیش می‌رفت و در دنیا درخشش چشمگیری داشت.


قدرتیان عنوان کرد: برای پی بردن به عمق فرهنگ عاشورا در دفاع مقدس باید جلوه‌ها و یادگارهای آن دوران را مانند وصیت‌نامه‌ها، خاطرات و نوشته‌ها، مقرها و سنگرها، مناطق عملیاتی و محورها و رمزهای عملیات را مورد بررسی قرار داد و به عمق ارزش‌های به جای مانده از ایثارگران این مملکت اسلامی پی برد.


وی یادآور شد: مسئولیت انقلاب بر دوش ماست و اگر انقلاب اسلامی بر اثر سستی و کاهلی ضربه بخورد، گویی اسلام ضربه خورده است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته