دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اتحادی:

دانشگاه باید زمینه استفاده از پتانسیل‌های دانشجویی، برای تبیین اهداف نظام را فراهم کند

سرپرست حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل اظهار کرد: برنامه‌های پیشنهادی کانون‌ها برای اجرا در کوتاه‌ترین زمان بررسی و تمام ظرفیت‌های دانشگاه را برای اجرای با کیفیت این برنامه‌ها به کار خواهیم گرفت.
کد خبر : 51532

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نیما اتحادی در جلسه کانون‌ها و تشکل‌های اسلامی دانشجویان واحد زابل که به منظور برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی واحد تا پایان ترم اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ و با حضور دبیران و اعضای شورای مرکزی کانون‌ها و تشکل‌های اسلامی دانشجویان واحد زابل در محل دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد، با توجه به تدوین برنامه‌های فرهنگی از سوی کار‌شناسان فرهنگی تا پایان سال ۹۴، اجرای برنامه‌های فرهنگی از سوی کانون‌ها را از لحاظ کیفی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بار اصلی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها بر دوش کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی است.


اتحادی، کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی را بازو‌های قدرتمند معاونت فرهنگی در اجرای برنامه‌های فرهنگی دانست و عنوان کرد: برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی در واحد، باید همراهی و همگرایی کاملی بین کانون‌ها و حوزه معاونت فرهنگی در دانشگاه وجود داشته باشد.


وی تصریح کرد: دانشگاه باید زمینه استفاده از پتانسیل‌های دانشجویی برای تبیین اهداف نظام و رهبری را فراهم کند. در همین راستا، برنامه‌های پیشنهادی کانون‌ها برای اجرا در دانشگاه در کوتاه‌ترین زمان بررسی و برای اجرای آنها نیز با تمام توان به این کانون‌ها کمک خواهیم کرد.


اتحادی انتخاب کانون بر‌تر دانشجویی در پایان هر ترم را از برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی این واحد برشمرد و شاخص‌های انتخاب کانون بر‌تر دانشجویی را برای حاضرین در جلسه تبیین کرد.


سرپرست حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد زابل خاطرنشان کرد: دبیران و فعالان کانون‌ها و تشکل‌ها در دانشگاه باید بدانند که فعالیت و زحمات آنها در واحد از سوی مسئولان دانشگاه رصد می‌شود و تشویق کانون‌های بر‌تر دانشجویی و همچنین اعضای فعال این کانون‌ها باعث دلگرمی آنها برای فعالیت بیشتر خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته