دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1399 - 01:05
یحیی گل‌محمدی:

فقط نیمه دوم خوب بودیم/ از لک تشکر می‌کنم که ما را در بازی نگه داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر عدم هماهنگی بازی‌مان مقابل التعاون سخت شد.
کد خبر : 515306
20200916_004920.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی بعد از برد با ارزش تیمش مقابل التعاون در نشست خبری گفت: بازی سختی را با پیروزی پشت‌سر گذاشتیم. به خاطر اینکه چند بازیکن جدید به جمع‌مان اضافه شدند هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌ایم و این کارمان را مشکل کرده بود.


وی افزود:  بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه حریف بهتر شد و حتی می‌توانست به ما گل هم بزند. فکر می‌کنم بازیکنانم در نیمه دوم از لحاظ بدنی و روانی شرایط بهتری داشتند. 45 دقیقه نیمه دوم خیلی برای ما خوب بود و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. بازی یک طرفه‌ای انجام دادیم و توانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.


سرمربی پرسپولیس یادآور شد: خدا را شکر این بازی مهم که باید در آن برنده می‌شدیم را با پیروزی به پایان رساندیم. دوباره باید با التعاون بازی کنیم. می‌دانیم همچنان صدرنشین جدول است و کار سختی پیش رو داریم. امیدواریم پرسپولیس بازی به بازی بهتر شود و انشالله کارمان را با قدرت پیش ببریم.


گل‌محمدی با اشاره به جدایی علی علیپور و مهدی ترابی از تیمش عنوان کرد: ترابی، بیرانوند، علیپور، نادری و شیری  بازیکنانی بودند که برای ما بازی می‌کردند و دوست داشتیم با ما باشند اما ترابی و علیپور بخاطر شرایطی که داشتند و پیشنهادشان رفتند.  به آنها تبریک می‌گویم به خاطر انتخاب هایشان و آرزوی موفقیت می‌کنم. سعی کردیم جایگزین  پیدا کنیم برای پست‌هایی که از دست دادیم. بازیکنان جدید هم نیاز به هماهنگی بیشتر دارند و عملکرد امشب آنها  نسبتا خوب بود.


وی اضافه کرد: از بچه‌های تیم تشکر می‌کنم برای نیمه دوم خوبی که داشتند. این برد هدیه ارزشمندی بود که بازیکنان به هواداران دادند.


گل‌محمدی درباره عملکرد خوب حامد لک مقابل التعاون تصریح کرد: بازی سختی برای او بود زیرا اولین بازی‌اش را انجام داد. عملکرد حامد در نیمه اول عالی بود و دو عکس العمل خوب داشت که ما را در بازی نگه داشت. باید بیشتر تمرین و تمرکز کند زیرا کارش تازه شروع شده و با تمرینات مداوم می تواند بهتر باشد. از حامد برای این بازی خوبش تشکر می‌کنم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته