دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1399 - 12:19
برزگر در گفتگو با آنا:

پرسپولیس قابل قیاس با التعاون نیست/ سرخ‌پوشان از نقاط ضعف حریف استفاده کنند

مربی تیم جوانان پرسپولیس گفت:ظرفیت تاکتیکی و استعداد ذاتی بازیکنان پرسپولیس از التعاون بهتر است و می‌توان برابر این حریف عربی برنده شد.
کد خبر : 515084
6eb745f0-03c4-4259-839f-93eb9b8dcad9.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در آغاز دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2020 ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه شهر آموزش قطر به مصاف التعاون عربستان می‌رود. حریف سعودی با ۶ امتیاز صدرنشین است و سرخ‌پوشان ایران تنها یک امتیاز اندوخته دارند. بنابراین نماینده کشورمان نیاز مبرمی به کسب پیروزی در دیدار امشب دارد.


محمد برزگر در خصوص مصاف پرسپولیس با التعاون به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: لیگ قهرمانان آسیا همیشه حائز اهمیت بوده است. در این رقابت‌ها سطح آمادگی جسمانی و روحی باید به مراتب بالاتر از رقابت‌های داخلی باشد چرا که بهترین تیم‌های قاره در این مسابقات شرکت می‌کنند. برگزاری مسابقه در زمین بی طرف به همراه عدم حضور تماشاگران برای دو تیم شرایط یکسانی را ایجاد می‌کند. پرسپولیس باید از این شرایط مساوی استفاده کند چون در بازی‌هایی که با حریفان عربستانی در زمین ثالث برگزار می‌کردیم شاهد حمایت بیشتر تماشاگران از این تیم‌ها بودیم.


وی افزود: حریف عربستانی امکانات بسیار بیشتری نسبت به پرسپولیس دارد. این تیم با هزینه‌های زیادی که کرده از بازیکنان گرانقیمتی بهره می‌برد و این خاصیت بیشتر رقبای عربی است. التعاون با نتایج ضعیفی که در لیگ کشورش کسب کرد دوران سختی را پشت سر گذاشته و از لحاظ روحی وضعیت مناسبی ندارد. این موضوع می‌تواند به سود پرسپولیس باشد به شرطی که بتواند به خوبی نقاط ضعف حریف استفاده کند.


پیشکسوت تیم پرسپولیس تأکید کرد: البته این نکته را فراموش نکنیم که التعاون سرمربی تیمش را به دلیل کسب نتایج ضعیف تغییر داد و ممکن است تغییر سرمربی شوک مثبتی به التعاون بدهد و این تیم که در صدر جدول قرار دارد برای حفظ جایگاهش بازی متفاوتی نسبت به دیدارهایی که در لیگ برتر عربستان انجام داده، ارائه کند. 


وی در خصوص جدایی مهدی ترابی و علی علیپور از ترکیب پرسپولیس عنوان کرد: تردیدی نیست که بازیکنانی تأثیرگذار و کلیدی از پرسپولیس رفته‌اند؛ اما نفرات جایگزین انگیزه زیادی دارند تا توانایی‌های خود را اثبات کنند. با توجه به اینکه پرسپولیس شاکله اصلی خود را حفظ کرده، تلاش خواهد کرد تا در این مسابقه مهم به پیروزی برسد و به جدول بازگردد.


برزگر یادآور شد: درست است که التعاون تیم ثروتمندی محسوب می‌شود و این خاصیت بیشتر تیم‌های عربی است ولی پرسپولیس قهرمان چهار فصل اخیر فوتبال ایران بوده و با توجه به اینکه ظرفیت تاکتیکی و استعداد ذاتی بازیکنان این تیم بهتر از حریف عربی است با اتکا به نقاط قوت خود توانایی کسب پیروزی را دارد. به نظرم اگر در 20 دقیقه اول گل برتری پرسپولیس وارد دروازه التعاون شود، کنترل مسابقه تا پایان در اختیار شاگردان یحیی گل‌محمدی خواهد بود. البته بازیکنان باید تا پایان خواسته‌های کادر فنی را به درستی درون زمین پیاده کنند.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته