دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1399 - 19:25
آیت‌الله معتوق:

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، حکام عرب را رسوا کرد

یکی از علمای برجسته کویت گفت: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی حکام عرب را رسوا کرد. فرهنگ مقاومت، همان فرهنگی است که در قرآن به آن اشاره شده و نیاز به نوشتن کتاب، نامه‌نگاری و ارسال پیام نیست.
کد خبر : 514964
1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، آیت‌الله معتوق، از علمای برجسته کویت در هفتمین همایش جبهه جهانی جوانان مقاومت که در مدرسه علمیه دارالشفای قم برگزار شد، گفت: موضوع لازم برای ایمان، رد حب طاغوت است و باید به هر شکل ممکن از تبعیت از طاغوت و طاغوتیان خودداری کرد و این روند باید تا تحقق دولت الهی ادامه یابد.
وی افزود: نمی‌توان به خدا ایمان داشت، ولی حب به طاغوت را در دل پروراند. کشورهای استکبار جهانی و اذناب آمریکا امروز همان طاغوتیان هستند که ما باید با آن‌ها مقابله کنیم و مقابل این غده سرطانی که اسرائیل است و روند عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی را در پیش گرفته است، مقابله کرد.
این تحلیلگر کویتی عنوان کرد: روند مقابله نظامی با رژیم صهیونیستی و غده سرطانی که مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای فرمودند رژیم صهیونیستی به‌زودی نابود خواهد شد. رهبر انقلاب به صراحت تأکید کردند وظیفه حزب‌الله نابودی رژیم صهیونیستی از ریشه و وجود است و نمی‌توان در این زمینه کوتاهی کرد.
معتوق گفت: علمای اسلام بر این موضوع به وضوح تأکید می‌کنند و معتقدند که مقدمات زیادی برای این کار وجود دارد. نه‌تنها در ایران، بلکه کل منطقه در برابر رژیم اشغالگر استقامت می‌کنند و همه به این موضوع ایمان دارند که وعده الهی حق است و خداوند افرادی را که در این راه وارد شده‌اند، یاری خواهد کرد. وظیفه ما حمایت از گروه مقاومت، محور مقاومت و جبهه مقاومت است. باید درک کنیم آزادی فلسطین در دست دولت‌ها و حکومت عربی نیست، بلکه باید آن را در میان ملت‌های عربی و آزادی‌خواه جهان و منطقه جستجو کرد.
وی گفت: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی حکام عرب را رسوا کرد. فرهنگ مقاومت، همان فرهنگی است که در قرآن به آن اشاره شده و نیاز به نوشتن کتاب، نامه‌نگاری و ارسال پیام نیست. قرآن همان کتاب مقاومت است که بر ایستادگی در برابر طاغوتها تأکید و بر مقاومت در برابر ظالمان تصریح کرده است. ما در کویت و خطاب به جبهه مقاومت اعلام می‌کنیم در زمینه قدرت نظامی و توان نظامی از فرمایشات و رهنمودهای آیت‌الله خامنه‌ای حمایت می‌کنیم، در این راستا ما به جوانان و راه جوانان مخلص در لبنان، کویت، عراق و فلسطین ایمان داریم.
انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب