دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1399 - 12:38
محمدرضا طالقانی در گفتگو با آنا:

سه نفر را مأمور کردم بنا را به جلسه بیاورند/ کشتی فرنگی به او نیاز دارد

عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون کشتی گفت: کشتی فرنگی نیاز به محمد بنا دارد بنابراین به بازگشت او اصرار دارم.
کد خبر : 514809
mreza-taleghani-photokade-com-2.jpg

محمدرضا طالقانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره بازگشت محمد بنا و جلسه اعضای هیئت‌‌رئیسه فدراسیون کشتی گفت: من روز گذشته سه نفر را مأمور کرده بودم تا بنا را به جلسه بیاورند؛ اما متوجه شدم که او مشکلی داشته و نتوانسته حاضر شود. حالا قرار است سوریان با او صحبت کند و جلسه‌ای تشکیل دهیم تا هرچه سریع‌تر وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی مشخص شود. در حال حاضر لیگ کشتی فرنگی هم تا چند روز دیگر برگزار می‌شود و هر چه سریعتر باید در مورد وضعیت تیم ملی تعیین تکلیف کنیم.


عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی در پاسخ به این سؤال که اختلاف نظر رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باعث شده است که بنا استعفا بدهد،  اظهار کرد: در جلسه‌ای که آنها با هم برگزار کردند مربیان تیم‌های کشتی نظرشان بر این بود که یک اردو ۲۰ روزه برای کشتی‌گیران برگزار کنند؛ اما به خاطر محدودیت‌هایی که ستاد مقابله با کرونا تعیین کرده بود این کار صورت نگرفت. شرایطی که ویروس کرونا برای ورزش ایران و به خصوص کشتی وجود آورده است،نه تقصیر فدراسیون است و نه بنا. به هر حال این شرایط به وجود آمده و امیدوارم که بتوانیم  آن را حل و فصل کنیم.


طالقانی در پاسخ به این سؤال که تنها او از بازگشت بنا حمایت می‌کند، عنوان کرد: من از حق حمایت می‌کنم. در شرایط فعلی کشتی فرنگی نیاز به محمد بنا دارد بنابراین به بازگشت او اصرار دارم. به هر حال تنها چند ماه دیگر تا المپیک توکیو زمان باقی مانده و باید از همین حالا به فکر باشیم. شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها به کشتی ضربه زده و حالا باید جلوی ضرر را بگیریم.


طالقانی در مورد برگزاری رقابت‌های لیگ گفت: در جلسه‌ای که دیروز برگزار شد برخی معتقد بودند که در یک روزه لیگ کشتی را برگزار و تمام کنند. به این خاطر که ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری لیگ متمرکز را به کشتی داده است؛ اما من معتقدم باید این روند کمی طولانی شود و حداقل مسابقات هفته یکبار برگزار شود، به این خاطر که ما المپیک را پیش رو داریم و اگر هر هفته کشتی‌گیران با یکدیگر رقابت کنند برای المپیک به مشکل می‌خوریم. این موضوع در جلسه‌ای که قرار است با سوریان برگزار شود مورد بررسی قرار می‌گیرد و  در مورد آن تصمیم خواهیم گرفت.


 انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته