دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1394 - 12:26
وزارت علوم خبر داد

امضای تفاهم نامه میان پژوهشکده علوم و صنایع غذایی و دانشگاه ژجیانگ گنگشانگ چین

به منظور توسعه همکاری های بین المللی در زمینه های تبادل فناوری، پژوهشکده علوم و صنایع غذایی و دانشگاه ژجیانگ گنگشانگ تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : 51478

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در پی برگزاری موفق دوره آموزشی کلوئید های غذایی و فرآیندهای دهانی در پژوهشکده علوم و صنایع غذایی که پروفسور جیانشی چن از دانشگاه ژجیانگ گنگشانگ به عنوان مدرس در این دوره آموزشی حاضر شد، تفاهم نامه همکاری علمی با این دانشگاه به امضا رسید.


بر پایه این گزارش مبادله اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت فرصت مطالعاتی، اعطای مدرک تحصیلی مشترک و انجام طرح های پژوهشی دو جانبه مهم ترین اهداف امضای این تفاهم نامه را تشکیل می دهند که اجرای آن می تواند به توسعه بیشتر تعاملات بین المللی این پژوهشکده در حوزه تخصصی صنعت غذا، صادر کردن دستاوردهای ارزنده پژوهشگران این مرکز و در نهایت کسب درآمد ارزی برای کشور منجر شود.


گفتنی است این تفاهم نامه به منظور تحقق اهداف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای توسعه همکاری های بین المللی در زمینه های تبادل فناوری، به اشتراک گذاری دستاوردهای پژوهشی، جذب دانشجو و همچنین اهداف برنامه پنج ساله پژوهشکده علوم و صنایع غذایی، با دانشگاه چین امضا شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته