دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1399 - 09:31
مالکی در گفتگو با آنا:

دولتی‌ها با هجمه علیه مجلس در پی تطهیر عملکرد بد خود هستند/تقابل جریانات سیاسی آب در آسیاب دشمن ریختن است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به هجمه‌های صورت گرفته علیه مجلس، گفت: تطهیر عملکرد بد دولت به ویژه در حوزه اقتصاد علت هجمه اصلاح‌طلبان نسبت به مجلس است.
کد خبر : 514734
636697652551379980_B_lg.jpg

فداحسین مالکی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به وضعیت کشور در حوزه معیشت و اقتصاد مردم، گفت: با توجه به مسائل بین‌المللی به هیچ‌وجه جریانات سیاسی نباید رو در روی هم قرار بگیرند.


وی با تاکید بر اینکه رو در رویی جریانات اصلاح‌طلب و اصول‌گرا به نفع کشور نیست، افزود: اکنون مجلس همه توان خود را برای گره‌گشایی از مشکلات مردم بسیج کرده، از این رو تخریب عملکرد نمایندگان به صلاح نیست.


این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ما از دوستان اصلاح طلب انتظار تعامل برای رفع مشکلات کشور را داریم، افزود: عملکردی غیر از تعامل، آب در آسیاب دشمن ریختن است.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پاسخ به این سوال که علت این هجمه‌ها علیه مجلس انتخابات 1400 است یا خیر، گفت: با توجه به عمر کوتاه باقی مانده از دولت فعلی برخی از هم‌طیفی‌‌ها می‌خواهند دولت را نسبت به عملکرد بد خود به ویژه در حوزه اقتصاد تطهیر کنند.


انتهای پیام/4151/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته