دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1394 - 11:57

تجدید میثاق کارکنان بسیجی واحد دامغان با شهدای انقلاب اسلامی

اعضای پایگاه بسیج الغدیر کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با حضور در گلزار شهدای شهر کلاته و دامغان با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
کد خبر : 51473

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فرمانده پایگاه بسیج الغدیر کارکنان واحد دامغان بیان کرد: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای یادآوری، بزرگداشت و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی است.‌‌ همانگونه مقام معظم رهبری فرمودند این نکته باید از سوی همگان درک شود که بسیج، عبارت از مجموعه‌ای است که در آن، پاک‌ترین انسان‌ها، فداکار‌ترین و آماده‌به‌کار‌ترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.


هادی ناظمی با توجه به برنامه‌های متعدد این پایگاه در هفته بسیج، افزود: جلسه‌های کرسی آزاداندیشی، نشست حلقه‌های صالحین، مسابقات ورزشی، کوهنوری، سخنرانی‌های تخصصی درباره جایگاه و ارزشهای دفاع مقدس و اردوهای فرهنگی تفریحی بسیجیان، بخشی از برنامه‌های پیش روی این پایگاه در هفته بسیج است.


وی همچنین با توجه به ایمان و اعتقاد توأم با بصیرت بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان، گفت: امروزه دشمنان با فتنه‌های متعدد قصد تخریب مرزهای اعتقادی و تفکر جوانان انقلابی این کشور را دارند که بسیجیان با هوشیاری و بصیرت در ناکام گذاشتن این فتنه‌ها سهمی ویژه داشته‌اند.


ناظمی با توجه به عضویت ۹۵درصدی کارکنان واحد دامغان در پایگاه بسیج الغدیر کارکنان این واحد دانشگاهی، خاطرنشان کرد که در این واحد دانشگاهی پایگاه‌های مقاومت بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان با یکدلی و یکپارچگی زایدالوصفی همواره بدون هیچ گونه موازی کاری در راستای تبین ارزش‌های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.


کارکنان بسیجی واحد دامغان پس از میثاق با شهدا در اقدامی خداپسندانه با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان دامغان با اهدای خون خود سهمی ناچیز در احیای زندگی بیماران نیازمند داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته