دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
 فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) در گفتگو با آنا:

120 معتاد مبتلا به کرونا توسط سپاه درمان شدند/ واگذاری یک مرکز بازپروری مخصوص بانوان کرونایی به سازمان بهزیستی

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: تاکنون حدود 120 معتاد متجاهر مبتلا به کرونا در مرکز بازپروری سپاه تهران پذیرش شده که دوره درمانشان به اتمام رسیده است.
کد خبر : 514521
_HZS8944.jpg

سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد مراکز بازپروری سپاه تهران مربوط به جمع آوری معتادان مبتلا به کرونا اظهار کرد: سپاه تهران یک مرکز بازپروری مخصوص معتادان متجاهر مبتلا به کرونا ایجاد کرده که امروز ظرفیت آن به 80 درصد رسیده است؛ یعنی هنوز ظرفیت این مرکز کامل نشده است.


وی افزود: علت اصلی تشکیل چنین مرکزی این بود که هیچ مرکزی معتادان متجاهر کرونایی را پذیرش نمی‌کرد؛ لذا سپاه تهران به صورت داوطلبانه تصمیم گرفت معتادان متجاهر مبتلا به کرونا که آقا هستند را پذیرش کند و نسبت به بازپروری آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.


فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) بیان کرد: پس از اتمام دوره نقاهت معتادان متجاهر کرونایی آنها به مراکز بازپروری به کمپ‌های مورد نظر و مشخص شده بازگردانده می‌شوند.


سردار یزدی گفت: تاکنون حدود 120 نفر معتادان متجاهر مبتلا به کرونا در مرکز بازپروری سپاه تهران پذیرش شدند که دوره درمانشان به اتمام رسیده است.


فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) در مورد چگونگی پذیرش معتادان متجاهر خانم هم که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: سپاه تهران بزرگ یکی از مراکز بازپروری خود را با تمام تجهیزات در اختیار سازمان بهزیستی کشور قرار داده است تا بتوانند به بهترین شکل از این بانوان نگهداری کرده تا دوره درمانشان به اتمام برسد.


انتهای پیام/4148/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته