دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1399 - 20:18

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب درگذشت طوبی کرمانی تسلیت گفت

در پی درگذشت خانم دکتر طوبی کرمانی دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پیام تسلیت منتشر کرد.
کد خبر : 514383
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از  مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در پی درگذشت خانم دکتر طوبی کرمانی دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پیام تسلیت منتشر کرد.


متن پیام به شرح زیر است:
إناللّه و إنا إلیه راجعون
ارتحال تأسف‌بار و غم‌انگیز انديشمند فرهيخته، محقق عرصه دانش و تقریب مذاهب اسلامی و همکار پرتلاش و خدوم، مرحومه مغفوره سرکار خانم دکتر طوبی کرمانی(رحمة الله تعالی علیها) دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان موجب تأسف و تألم خاطر اينجانب گردید.


آن فقيده سعيده برخاسته از خانواده‌ای اصیل و از چهره‌های برجسته و فعال مرتبط با محافل علمي و فرهنگي جهان اسلام و فعالیت‌های وحدت‌آفرین بوده و ارتباطات گسترده‌ای با بانوان اندیشمند تأثیرگذار در جهان اسلام برقرار نمودند که ثمره آن تشکیل جلسات و حضور تأثیرگذار و خدمات ماندگار در مجامع بین‌المللی و داخلی و ده‌ها اثر ارزشمند در قالب تأليف، تحقیق، سخنرانی‌های علمی و مقالات است.


اينجانب فقدان این بانوی تقریبی را اولاً به همسر، فرزندان و دیگر اعضاء خانواده محترم کرمانی و سپس به همه تلاشگران عرصه تقریب مذاهب اسلامی، خصوصاً بانوان اندیشمند همکار ایشان در اتحادیه جهانی زنان مسلمان، فرهیختگان و ديگر ارادتمندان و شاگردان آن مرحومه مغفوره تسليت عرض نموده، صبر و اجر براي بازماندگان معظم و علو درجات و حشر با اولیاءالله و ائمه طاهرين(سلام الله عليهم اجمعين)


را برای آن خادمه با اخلاص اهل‌بیت عصمت و طهارت( علیهم‌السلام) از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم .


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته