دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محمد خرمگاه: بازی سختی مقابل استقلال داریم/ نیم فصل هیچ بازیکنی را نمی‌فروشیم

مربی تیم نفت تهران گفت: استقلال این فصل یکی از بهترین تیم های لیگ است اما شرایط این بازی با دیدارهای لیگ فرق دارد.
کد خبر : 51437

محمد خرمگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی نفت مقابل استقلال در مسابقات جام حذفی بیان داشت: «بازی حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هر بازی شرایطش با بازی دیگر فرق می کند. کادر فنی به دنبال این مسئله است تا بازیکنان را از همه نظر آماده این بازی کند. استقلال در این فصل یکی از بهترین تیم های لیگ بوده و بازی بسیار سختی را مقابل این تیم داریم.»


با توجه به باخت نفت در مسابقات لیگ مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، مربی این تیم در خصوص شرایط متفاوت این بازی گفت: «متاسفانه در لیگ برتر به رغم بازی زیبایی که مقابل استقلال انجام دادیم، نتوانستیم از این تیم امتیاز بگیریم. باخت مقابل استقلال در لیگ باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان شد تا در بازی جام حذفی بتوانند جبران کنند.»


خرمگاه در خصوص بازیکنانی که به دلیل مصدومیت یا محرومیت نمی‌توانند در این بازی در ترکیب نفت جای بگیرند، افزود: «نفت در هفته های اخیر بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد که این مسئله در روند نتیجه گیری تیم تاثیر داشت. در بازی مقابل استقلال هم سیدجلال حسینی، کارلوس سانتوس، مبعلی و چند بازیکن دیگر را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم.»


وی در مورد شرایط نفت در نیم فصل دوم لیگ برتر و تقویت تیم در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: «ما در ابتدای لیگ، نتایج خوبی کسب نکردیم و همین مسئله باعث شد تا از کورس قهرمانی عقب بیفتیم اما تلاش خودمان را می کنیم تا از نظر روحی و روانی بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهیم تا در نیم فصل دوم به جایگاه واقعی خودمان برسیم. در نقل و انتقالات نیم فصل، به دنبال جذب چند بازیکن هستیم و قصد فروش هیچ مهره ای را نداریم، چون نفت در نیم فصل دوم به همه بازیکنانش نیاز دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته