ایستادگی مجلس مقابل سند 2030/ پیگیر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم
علیرضا منادیسفیدان در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با تاکید بر اینکه کمیسیون آموزش مجلس پیگیر توقف اجرای سند 2030 در کشور است، گفت: این سند با فرهنگ و دین ما سازگاری نداشته و نباید اجرایی شود.
وی با تاکید بر اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که سند جامعی است از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین شده است، افزود: این سند باید عملیاتی شده و بحث زمانبندی و تعیین شاخصهای پیشرفت در کنار هم دیده شود تا به فضل الهی نیاری به سندهای کذایی همچون 2030 نداشته باشیم.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اطلاع دقیقی از مدارسی که نسبت به اجرای سند 2030 اقدام کردهاند نداریم، اضافه کرد: شاید برخی از مهدکودکها یا مدارس ابتدایی و یا همچنین مدارس غیر انتفاعی با خروج از دید نظارتی اقدام به اجرای این سند کرده باشند.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: کمیسیون آموزش مجلس از تمام توان خود برای مقابله با اجرای سند 2030 در کشور استفاده خواهد کرد.
انتهای پیام/4151/
انتهای پیام/