دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1399 - 09:25
توسط مسئولان انجام شد؛

تجلیل از رشادت‌های رزمنده ایثارگر شادگانی

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج دانشجویی و جمعی از مسئولان سپاه پاسداران از رشادت‌های رزمنده ایثارگر شهرستان شادگان تجلیل کردند.
کد خبر : 514137
وجود خانواده ایثارگران در جامعه دانشگاهی افتخار و تجلیل و زنده نگه داشتن رشادت های آنها از وظایف دانشگاه است ( (4).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شادگان، محمد بهروزيان‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان در دیدار با خانواده سیدحسن مقدم رزمنده ایثارگر هشت سال دوران دفاع مقدس با اشاره به خلوص و ایستادگی قشر رزمندگان در دفاع از وطن با گذشتن از جان خود، یکی از اولویت‌های حوزه فرهنگی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان را زنده‌نگه‌داشتن یاد شهیدان و ایثارگران و رشادت‌ آنان در دفاع از وطن دانست و بر پیگیری و حل مشکلات این خانواده‌‌ها تأکید کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان از همراهی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شادگان و مسئولان بسیج و سپاه شهرستان شادگان در بجاآوردن یکی از وظایف قشر دانشگاهی که دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران است، قدردانی کرد.


هادی حمر رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شادگان هم با قدردانی از رزمنده سرافراز و استماع صحبت‌ها، قول پیگیری حقوق قانونی ایشان را داد و از رئیس و کادر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان در پیشقدم‌شدن در برگزاری اینگونه مراسم تشکر کرد.


به گزارش آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شادگان، بسیج دانشجویی واحد شادگان و جمعی از مسئولان سپاه پاسداران با حضور در منزل سیدحسن مقدم رزمنده ایثارگر هشت سال دوران دفاع مقدس و پدر سیدقاسم مقدم از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان از رشادت‌های وی قدردانی کردند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته