دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1399 - 09:37
جهان‌بین:

تعامل با بدنه جامعه سرمایه بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ارتباط و تعامل مناسب با بدنه جامعه و مسئولان محلی سرمایه بزرگی برای این دانشگاه است.
کد خبر : 514012
photo5967828144528405037.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد،  فرزاد جهان‌بین در دیدار با حجت‌الاسلام‌ مصطفی حسناتی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان نجف‌آباد با اشاره به شبکه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی با ۵۰۰ واحد و مرکز آموزشی و بیش از یک‌میلیون دانشجو اظهار کرد: ارتباط و تعامل مناسب با بدنه جامعه و مسئولان محلی سرمایه بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی است و این دانشگاه همواره به هدایتگری و حمایت‌های مسئولان به‌ویژه ائمه جماعات نیاز دارد.


وی افزود: در دوره جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای فرهنگ و مدیریت فرهنگ به‌عنوان اصل مهم در دانشگاه مطرح است و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری حفظ کیان دانشگاه، رشد علمی و گسترش فضای انقلابی سه انتظار مهم از این دانشگاه در دوره جدید بوده که رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه اهتمام خوبی نشان داده است.



معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نقش تربیتی استادان در دانشگاه‌ها افزود: استاد بیشترین تأثیر را در رشد و تعالی فرهنگی دانشجویان دارد و بسیاری از برنامه‌های فرهنگی باید به سمت توانمندسازی فرهنگی حرکت کنند.


مدیریت ارتباطات اصل هنر مدیر است


نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه نجف‌آباد نیز با ابراز خرسندی از اینکه نهال دانشگاه آزاد اسلامی که با اندیشه و تدبر امام خمینی(ره) به ثمر نشست و اکنون به درختی تنومند تبدیل شده گفت: شاهد حرکت‌های ارزشمندی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بوده‌ایم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد نیز در حال پیشرفت و توسعه در همه زمینه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی است.


حجت‌الاسلام‌ مصطفی حسناتی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه‌ای با مدیریت قوی است که می‌تواند چشم‌انداز قوی داشته باشد، اضافه کرد: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد خالصانه و خاضعانه در تلاش هستند تا به مردم و دانشجویان خدمت کنند و همدلی و همراهی خوبی نیز با شهرستان و استان دارند. در اصل هنر مدیر همین بوده که بتواند ارتباطات را درست مدیریت کند که بر اساس روایات این از خصوصیت مؤمنان است.



وی با تأکید بر تکریم جوانان عنوان کرد: حضرت محمد(ص) می‌فرمایند نخست تکریم بعد تعلیم، باید به جوانان و استادان میدان داده شود تا بتوانیم جامعه‌ای انقلابی داشته باشیم.


نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه نجف‌آباد دانشگاه آزاد اسلامی را سرمایه بزرگ برای انقلاب اسلامی دانست و مطرح  کرد: عقل و علم جزء بالاترین سرمایه‌ها برای انسان‌هاست؛ بنابراین شرکت دادن دانشجویان در مسائل مختلف اجتماعی برای رشد تعالی علمی و فرهنگی جامعه امری بسیار مهم و ضروری است.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته