دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1399 - 00:02
وزیر اطلاع‌رسانی یمن در گفتگو با آنا:

محکومیت کاریکاتور موهن شارلی ابدو ریشه در بصیرت ذاتی امام خامنه‌ای دارد

وزیر اطلاع‌رسانی یمن با انتقاد از سکوت کشورهای عربی درقبال انتشار کاریکاتور موهن از پیامبر اکرم(ص)، موضع مقتدرانه رهبر انقلاب اسلامی در این خصوص را ناشی از بصیرت ذاتی ایشان خواند.
کد خبر : 513995
12114102_181.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، به‌دنبال اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) که با سکوت معنادار جهان عرب و واکنش منفعلانه آن‌ها همراه شد، آیت‌الله خامنه‌ای بیانیه‌ای صادر و اقدام موهن غربی‌ها را محکوم کردند.


ایشان انتشار کاریکاتورهای موهن منتشرشده در نشریه فرانسوی در اهانت به چهر‌ه‌ نورانی و قدسی پیامبر اکرم(ص) را گناهی بزرگ و نابخشودنی خوانده و فرمودند: بار دیگر عناد و کینه‌ شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ مسلمانان آشکار شد. بهانه‌ آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده کاملاً مردود، غلط و عوام‌فریبانه است.



رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: سیاست‌های عمیقاً ضد اسلامی صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری عامل این‌گونه حرکت‌های دشمنانه است که هر چند یک‌بار بروز می‌یابد. این حرکت در این برهه‌ زمانی می‌تواند به انگیزه‌ منصرف کردن ذهن ملت‌ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای منطقه در سر دارند.


امام خامنه‌ای خطاب به امت اسلام فرمودند: ملت‌های مسلمان به‌ویژه کشورهای غرب آسیا علاوه بر حفظ هوشیاری در امور این منطقه‌ حساس باید دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی را در قبال اسلام و مسلمین هرگز فراموش نکنند.




بیشتر بخوانید:


لبیک علمای اسلام به پیام رهبر انقلاب در محکومیت توهین نشریه فرانسوی




«ضیف الله الشامی»، وزیر اطلاع‌رسانی یمن در گفتگو با خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا گفت: جرمی که روزنامه فرانسوی مرتکب شد، همه مسلمانان را با چالش مواجه کرده و آشکارا نشان‌دهنده ارتباط و فرمانپذیری آن‌ها از یهودیان و مسیحیان است؛ گروهی که اکثریت سازمان‌های اسلامی را در تملک خود گرفته‌اند. 


ضیف الله الشامی


وی درباره سکوت کشورهای عربی درقبال توهین نشریه شارلی ابدو به ساحت پیامبر  اسلام(ص) افزود: (انتشار کاریکاتورهای موهن در نشریه فرانسوی) لکه ننگی بر پیشانی همه کسانی است که سکوت پیشه کردند و درقبال این اقدام مجرمانه موضع نگرفتند. 


وزیر اطلاع‌رسانی یمن با استقبال و قدردانی از پیام امام خامنه‌ای(حفظه الله) در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی تأکید کرد: پیام امام خامنه‌ای موضعی عزتمندانه است که صدایی رسا و توصیفی راستین از جرم ارتکابی، مجرمان و عوامل پیدا و پنهان آن به‌شمار می‌رود. این پیام نشئت گرفته از بصیرت ذاتی رهبر ایران است که باید در ذهن و فکر همه مسلمانان جهان ریشه بدواند. 


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته