دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1399 - 16:27
ساعت 20 امشب؛

نتایج دعوت به مصاحبه آزمون دکتری اعلام می‌شود

نتایج دعوت به مصاحبه آزمون دکتری ساعت 20 امشب از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود
کد خبر : 513956
IMG_1835.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متقاضیان آزمون دکتری كه براساس كارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شد و كدرشته محل‌های انتخابی خود را در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت کرده‌اند ساعت 20 امشب می‌توانند نتیجه انتخاب رشته و دعوت به مصاحبه خود را مشاهده کنند.


منحصراً متقاضیانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام مصاحبه اقدام کنند كه كدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج کرده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق كارنامه كسب كرده باشند.


متقاضیانی که براساس کارنامه منتشره در درگاه این سازمان در كدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند، لازم است مطابق با اطلاعیه دانشگاه‌های مربوط که از تاریخ 23 شهریورماه در درگاه اطلاع رسانی دانشگاه‌ها منتشر می‌شود به منظور انجام مراحل مختلف مصاحبه اقدام کنند.


آن‌دسته از متقاضیانی كه در مرحله ارزیابی تخصصی شركت و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دكتری (Ph.D) نیمه‌متمركز سال 1399 قرار می‌گیرند، مجاز به ثبت‌نام و شركت در آزمون دكتری سال 1400 نخواهند بود.


به اطلاع آن‌دسته از متقاضیان رشته امتحانی مدرسی معارف اسلامی ( كد 2180) می‌رساند، از آنجا كه شرط ورود متقاضیان كدرشته امتحانی مذكور به دانشگاه، علاوه بر كسب نمره علمی لازم توسط دانشگاه مربوط، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه‌ای كه توسط معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها انجام خواهد شد، است.


لذا این‌دسته از متقاضیان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط فوق و همچنین شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شركت در آزمون مذکور، حداكثر تا 7 روز پس از انتشار این اطلاعیه، برای طی مراحل پذیرش به درگاه اطلاع رسانی معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذكور باشند. بدیهی است عدم ثبت‌نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌شود. در پایان لازم به ذكر است كه در گزینش نهایی، وضعیت علمی متقاضیانی كه نتیجه مراحل مذكور از سوی معاونت مذكور به‌صورت منفی به این سازمان اعلام گردد، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همه متقاضیانی كه در كدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شركت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هستند، می‌بایست به منظور تكمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینك مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در درگاه این سازمان، از تاریخ 20 تا 30 شهریورماه ضمن پرداخت مبلغ ششصد هزار ریال به‌صورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تكمیل و كد پیگیری دریافت دارند. بدیهی است متقاضیانی كه نسبت به تكمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.


گزینش نهایی متقاضیان در هر كدرشته‌محل براساس نمره كل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون متمركز (نمره كل اولیه- 50 درصد در شیوه پذیرش آموزشی- پژوهشی و 30 درصد در شیوه پذیرش پژوهش محور) و نمرات مراحل مختلف ارزیابی تخصصی و با توجه به اولویت كدرشته‌محل‌هایی كه برای مصاحبه معرفی شده‌اند، صورت خواهد گرفت.


همه متقاضیانی كه مبادرت به انتخاب كدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در سایت دانشگاه مذكور نموده‌اند به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی از متقاضیان و سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه مراجعه نمایند.


عدم اقدام و یا مراجعه معرفی شدگان به منظور مصاحبه و انجام مراحل ارزیابی تخصصی به منزله انصراف از پذیرش در آن رشته محل است.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته