دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1399 - 13:05
شهردار یزد خبر داد؛

آمادگی شهرداری یزد برای همکاری دوجانبه با دانشگاه آزاد اسلامی

شهردار یزد از آمادگی حوزه مدیریت شهری یزد برای همکاری و تعامل دوجانبه با دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه امکانات و ارائه خدمات به استادان و دانشجویان خبر داد.
کد خبر : 513920
1f1a3591-9dff-4edd-8e6a-0aebf2f8e78e.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌‌ها و مراکز آموزش عالی، شهردار یزد با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد دیدار و گفتگو کرد.


جمال‌الدین عزیزی شهردار یزد در این دیدار از آمادگی حوزه مدیریت شهری یزد برای همکاری و تعامل دوجانبه با دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در راستای توسعه امکانات و ارائه خدمات به استادان و دانشجویان خبر داد.


معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد نیز در این نشست از آمادگی این دانشگاه برای ارائه خدمات به شهروندان  و  هم‌افزایی بیشتر و همکاری‌های دوجانبه با شهرداری یزد خبر داد.


جعفر امین‌مقدم مدیر مرکز خلّاقیت و فناوری‌های نوین شهری شهرداری یزد نیز بر لزوم تعریف دانشگاه‌های نسل چهارم در کشور به‌خصوص برای شهر جهانی یزد با نگاه «هر شهروند یک یادگیرنده» تأکید کرد و از امکانات و توانمندی‌های فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مدیریت شهری به عنوان یک قطب پایلوت و مرجعیت دانشگاه معین نام برد.


انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه میان دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری یزد در راستای ایجاد سرای خلّاق و نوآوری در مدیریت شهری با مرجعیت علمی این دانشگاه، استفاده از اعضای هیئت علمی نخبه و دارای ایده در طرح جامع شهری، برگزاری کلاس‌های مشاوره شهری، ارائه امکانات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی یزد در خدمت به شهروندان از جمله موارد مطروحه در این نشست بود.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته