دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1399 - 20:43
با حضور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم؛

نشست نمایندگان شورای صنفی کارکنان دانشگاه‌های کشور برگزار شد

نشست نمایندگان شورای صنفی کارکنان دانشگاه‌های کشور با حضور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم برگزار شد.
کد خبر : 513833
1599662203-img-20200909-wa0069.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، نشست نمایندگان شورای صنفی کارکنان دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس، هنر، شیراز، اصفهان، محقق اردبیلی، تبریز، زابل، شهرکرد، صنعتی ارومیه، سیستان و بلوچستان، صنعتی امیرکبیر و شهید مدنی آذربایجان با حضور اباصلت خراسانی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار شد.


در این نشست که امروز (چهارشنبه) در محل وزارت علوم برگزار شد، خراسانی ضمن عرض خیر مقدم به افراد شرکت کننده در نشست، با اشاره به فعالیت‌های رسمی و غیررسمی شورای صنفی کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در سال‌های گذشته، اظهار کرد: در این خصوص بارها تاکید شده است که آن شورای صنفی مورد تایید وزارت علوم است که در چارچوب قوانین و مقررات در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شکل بگیرد.


مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم اظهار امیدواری کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا انشالله جلسات بعدی نمایندگان کارکنان دانشگاه‌ها با مسئولان اداری و پشتیبانی وزارت علوم به‌صورت مجازی برگزار شود.


نمایندگان کارکنان دانشگاه‌های شرکت کننده هم، اهم مسائل خود را حول سه محور: جایگاه شورای صنفی کارکنان، افزایش حقوق و مزایای اعضای غیر هیئت علمی دانشگاه‌ها وتبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی مطرح کردند.


در پایان این نشست مقرر شد این جلسات به‌صورت منظم و با دستور کار مشخص تشکیل شود و مطالبات قانونی کارکنان با همراهی و همفکری شورای صنفی و مسئولان ستاد وزارت پیگیری شود.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته