دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1399 - 14:09
حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی:

اندیشمندان اسلامی جامعه را از اهداف دشمن آگاه کنند

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با توجه به توهین برخی کشورهای غربی به ارزش‌های قرآنی و مقدسات اسلامی تأکید کرد: اندیشمندان اسلامی باید غلظت اعتقادات دینی خود را نشان دهند و جامعه را از اهداف دشمن آگاه کنند.
کد خبر : 513695
index.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی در نشست دبیران هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با تقبیح توهین به ارزش‌های قرآنی و مقدسات اسلامی در برخی از کشورهای غربی که با حمایت سران این کشورها به بهانه آزادی بیان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: اکنون اندیشمندان اسلامی با هوشیاری کامل باید غلظت اعتقادات دینی خود را نشان دهند و با برپایی نشست‌های هم‌اندیشی اهداف دشمن را مورد بررسی و جامعه را از اهداف آنها آگاه کنند.


وی اضافه کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دشمن می‌خواهد با چنین برنامه‌هایی کشورهای اسلامی را سرگرم کرده و به اهداف خودش که چپاول سرمایه‌های کشورهای اسلامی است، برسد؛بنابراین وظیفه امروز استادان دانشگاه است که در چنین هم‌اندیشی‌هایی اهداف دشمن را شناسایی کرده و به جامعه در قالب تولید علم یاری رسانند.


نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با بیان اینکه حساسیت به چنین مسائلی حس احترام به قرآن و ارزش‌های دینی را می‌طلبد، عنوان کرد: این ارزش‌ها باید در مجامع آموزشی و دانشگاهی تقویت و اعتبار و ارزش‌های قرآنی در این مراکز نهادینه شود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته