دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1399 - 10:46
رقابت‌های لیگ برتر والیبال؛

سایه کرونا در لیگ والیبال/ جدال تیم‌هایی کرونایی با شرایط نابرابر!

هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال در شرایطی امروز برگزار می‌شود که دو تیم به دلیل ابتلا بازیکنان به ویروس کرونا با شرایط نابرابر به میدان می‌روند.
کد خبر : 513609
_MID0065.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های لیگ برتر والیبال از امروز شروع به کار خواهد کرد و هفت تیم باید مقابل هم به میدان بروند. رقابت‌های لیگ برتر والیبال سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه‌تمام ماند و حالا قرار است بعد از 6 ماه مسابقات دوباره از سر گرفته شود؛ البته با توجه به شیوع ویروس کرونا رقابت‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.


در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم‌ها شرایط نابرابر با یکدیگر دارند. دو تیم پیکان و  هورسان رامسر به دلیل ابتلا بازیکنانشان به ویروس کرونا خواستار تعویق مسابقات بودند؛ اما فدراسیون با این موضوع موافقت نکرد و حالا هر دو تیم قرار است با بازیکنان اندکی که در اختیار دارند مسابقه بدهند. 


یازده بازیکن تیم  هورسان رامسر به ویروس کرونا مبتلا شدند و عملاً دیگر بازیکنی در اختیار ندارند و با 6 بازیکن راهی تهران شدند تا مقابل تیم قدرتمند سایپا به میدان بروند. 


هر سه پاسور تیم پیکان هم مبتلا به کرونا شدند و عملاً در بازی امروز مقابل تیم لبنیات هزار آمل، این تیم بدون پاسور به میدان می‌رود. قطعاٌ با توجه به شرایطی که در این دو تیم به وجود آمده و گذراندن دوره قرنطینه بازیکنان، در هفته‌های آتی هم آن‌ها نمی‌توانند تیم خود را همراهی کنند و این شرایط کیفیت لیگ والیبال را پایین می‌آورد. هر دو تیم برای فرار از باخت فنی امروز باید مقابل حریفان خود به میدان بروند اما طبیعی است که در همان هفته نخست شرایط نابرابر در لیگ حاکم است.


برنامه هفته نخست رقابت‌های لیگ والیبال به شرح زیر است:


شهرداری ورامین- شهرداری قزوین 
شهرداری ارومیه- آذرباتری ارومیه 
فولاد مبارکه سپاهان- خاتم اردکان 
شهرداری گنبد- شهداب یزد
فولاد- سیرجان راهیاب ملل کردستان
لبنیات هراز آمل - پیکان تهران 
 سایپای تهران -  هورسان رامسر 


تیم شهروند اراک نیز این هفته استراحت دارد.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته