دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آماده‌سازی تیم فوتسال کارکنان واحد شادگان برای شرکت در مسابقات استانی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان از برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی منظم برای شرکت در مسابقات استانی خبر داد.
کد خبر : 51334

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عبدالکریم آلبوغبیش با بیان اینکه با وجود تعداد کارمندان محدود در واحد تیم فوتسال واحد شادگان در سال 91 تشکیل شده است و تاکنون توانسته با وجود کمبود امکانات و محدودیت‌های موجود عنوان قابل قبولی در سطح استان کسب کند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان افزود: همیشه باید اخلاق سرلوحه ورزشکاران باشد،ادامه داد: سلامت افراد بدون توجه به ورزش میسر نمی‌شود، از این رو واحد شادگان در سال‌های اخیر در سطح دانشجویی و کارمندی تیم‌های مختلف ورزشی را برای شرکت در مسابقات استانی و منطقه‌ای تشکیل داده است.


آلبوغبیش بر لزوم حمایت از ورزشکاران و به ویژه ورزشکاران خانواده دانشگاه آزاد اسلامی از سوی مسئولان منطقه‌ای و کشوری تاکید کرد و از آمادگی واحد برای ثبت‌نام و تشکیل و حمایت از تیم های ورزشی خبر داد.


در ادامه مدیر تربیت بدنی واحد شادگان، گزارشی از آخرین وضعیت تیم‌های ورزشی ارائه کرد و گفت: برای تیم فوتسال کارکنان و فوتسال دانشجویان 12 مسابقه تدارکاتی با تیم‌های مطرح استانی و منطقه‌ای در نظر گرفته شده و از برگزاری اردوهای درون استانی برای آماده‌سازی نهایی تیم قبل از مسابقات خبر داد.


حسن جنامی راد اضافه کرد: با وجود کمبود بودجه و امکانات تیم فوتسال کارکنان در سال 92 مقام سوم ،تیم فوتسال دانشجویان در سال 93 مقام سوم و تیم فوتبال دانشجویان در سال 94 مقام چهارم را در مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان کسب کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته