دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1394 - 16:40

توزیع شش سبد کالا در سال، میان بازنشستگان شهرداری تهران

مدیر عامل سازمان بازنشستگی از توزیع 6 سبد کالا در سال، میان ده هزار بازنشسته شهرداری تهران خبر داد.
کد خبر : 51331

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، مصطفی منتظرالمهدی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 3 سبد کالا، شامل 2 سبد پروتئین و 1 سبد خواروبار، میان بازنشستگان توزیع شده است و هم اکنون نیز چهارمین سبد کالا که شامل اقلام پروتئینی (گوشت قرمز و سفید) به در منزل تمام بازنشستگان و موظفین ساکن کلانشهر تهران و شهرستانهای اطراف در حال ارسال است.


منتظر المهدی افزود: تا پایان سال جاری نیز دو سبد کالای دیگر به در منزل بازنشستگان ارسال خواهد شد و بر این اساس در سال 94، 6 سبد کالا میان بازنشستگان شهرداری تهران توزیع خواهد شد.


وی ابراز امیدورایم کرد با توزیع سبد کالا میان خانواده بزرگ شهرداری تهران بتوانیم سبد غذایی خانواده‌های بازنشستگان را پربارتر و موجبات رضایت آنان را فراهم کنیم.


مدیر عامل سازمان بازنشستگی با اشاره به حجم قابل توجه مواد ارایه شده به بازنشستگان شهرداری تهران بیان کرد: تلاش کردیم به گونه‌ای عمل شود تا مواد غذایی ارایه شده به بازنشستگان به لحاظ کمیت و کیفیت با کاهش یا افتی مواجه نشود و بر این اساس از معتبرترین برندهای مواد غذایی برای این کار استفاده شده است.


منتظرالمهدی در ادامه به بهره مندی از نظر کارشناسان تغذیه در نوع اقلام سبد کالا تاکید کرد و افزود: علاوه بر بهره مندی از نظر کارشناسان تغذیه، از بازنشستگان نیز نظر سنجی درباره اقلام مورد نیاز در سبد غذایی به عمل می‌آیند و از برآیند نظر آنان اقلام سبد کالا مشخص می‌شود.


مدیر عامل سازمان بازنشستگی عنوان کرد: بازنشستگانی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند، معادل ریالی سبد کالا با پرداخت اولین حقوق، به حساب آنان واریز خواهد شد.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته