دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1399 - 15:40
رئیس سازمان لیگ در گفتگو با آنا:

حواشی نقل و نبات لیگ کشتی است/ هفته آخر شهریور مسابقات را برگزار می‌کنیم

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: حواشی به وجود آمده نقل و نبات لیگ کشتی است. ما هم به عنوان متولی، این مسائل را حل و فصل می‌کنیم و جای نگرانی نیست.
کد خبر : 513192
71IMG_6410.JPG.jpg

عبدالمهدی نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره مجوز برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی به‌صورت متمرکز از سوی وزارت بهداشت گفت: من ابتدا از وزیر بهداشت و معاونت این وزارتخانه تشکر می‌کنم که برای برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی با ما همکاری‌های لازم را انجام دادند و صدای اهالی کشتی شنیده شد و در نهایت مجوز صدور مسابقات لیگ به صورت متمرکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را صادر کردند. البته تأکید بر این است که مسابقات به صورت رفت و برگشت نباشد و برای همین است که قرار است به صورت متمرکز آن را برگزار کنیم، اگرچه این موضوع ممکن است باعث نارضایتی حامیان مالی لیگ کشتی شود اما چاره‌ای نداریم.


وی گفت: قرار است فردا جلسه‌ای با نایب رئیس فدراسیون کشتی، مربیان کادر فنی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی و نماینده باشگاه‌ها داشته باشیم تا بتوانیم در مورد جزئیات برگزاری مسابقات و زمان و مکان آنها تصمیم بگیریم. فکر می‌کنم اواخر شهریور‌ماه برگزاری رقابت‌ها در دستور کار قرار بگیرد. یکی از نکات مهم مسابقات لیگ، بحث حضور کشتی‌گیران است که به صورت قرنطینه باشد یا خیر؟ باید همه این مسائل مورد بررسی قرار بگیرد و در نهایت تصمیم نهایی را در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.


رئیس سازمان لیگ کشتی در مورد اتفاقات عجیب و غریب قرارداد کشتی‌گیران و ثبت آن اظهار کرد: موضوعی که از هفته گذشته مطرح شد، با حواشی زیادی همراه بود. البته من این حواشی را می‌پسندم به این خاطر که باعث رونق لیگ کشتی می‌شود و یک کشتی‌گیر می‌تواند چند انتخاب پیش رو داشته باشد. فکر می‌کنم حواشی به وجود آمده نقل و نبات لیگ کشتی است. ما هم به عنوان متولی، این مسائل را حل و فصل می‌کنیم و جای نگرانی نیست.


نصیرزاده تأکید کرد: تیم دریاچه ارومیه به خاطر اینکه اسپانسرش نتوانسته بود به تعهدات مالی خود عمل کند، از حضور در لیگ انصراف داد. امتیاز این تیم به باشگاه پرطرفدار استقلال واگذار شد و تمامی کشتی‌گیران این تیم جذب باشگاه استقلال شدند. پنج‌شنبه هفته گذشته مسئولان تیم دریاچه ارومیه به دو کشتی‌گیر این تیم می‌گویند که با تیم قائمشهر قرارداد ببندند که این اتفاق هم صورت می‌گیرد و قرارداد آنها در سازمان لیگ به امضا می‌رسد. البته وقتی قرارداد وجاهت رسمی و قانونی پیدا می‌کند که مسئول حقوقی و رئیس سازمان لیگ آن را تأیید کند که این اتفاق صورت نگرفته است.


رئیس سازمان لیگ ادامه داد: این دو کشتی‌گیر دوباره با تیم استقلال قرارداد می‌بندند که این موضوع باعث ناراحتی مسئولان تیم قائمشهر می‌شود که ما هم به هر دوی آنها اعلام کردیم در صورتی که تیم قائمشهر رضایت بدهد، آنها می‌توانند با تیم استقلال قرارداد خود را نهایی کنند و در خدمت این باشگاه باشند. در جلسه‌ای که برگزار شد، مدیرعامل باشگاه قائمشهر رضایت‌نامه عباس فروتن‌نیا را صادر کرد اما حاج‌آقانیا دیگر کشتی‌گیر این تیم نتوانست رضایت مسئولان را جلب کند و باید در خدمت این باشگاه باشد. ما هم نمی‌توانیم کشتی‌گیر را مجبور کنیم و در صورتی که مسئولان تیم قائمشهر رضایت نداشته باشند، این کشتی‌گیر نمی‌تواند در تیم دیگری حضور پیدا کند.


نصیرزاده تأکید کرد: به هر حال این مسائل به وجود می‌آید. من از همه قهرمانان، کشتی‌گیران، مدیران باشگاه‌ها و اعضای کادر فنی تیم‌ها تشکر می‌کنم و دست آنها را به گرمی می‌فشارم که چراغ لیگ را روشن کرده‌اند و با این شرایط در لیگ حضور دارند. امیدوارم که بتوانیم یک لیگ پویا برگزار کنیم تا به رونق کشتی کمک کنیم.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته