دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1394 - 16:40
هیات ارزیابی دانشکده‌های پرستاری:

دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد فراتر از حد انتظار است

هیات ارزیابی دانشکده‌های پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد بازدید کرد.
کد خبر : 51312

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هیات ارزیابی دانشکده‌های پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متشکل از دکتر فریبا طالقانی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و عضو بورد پرستاری ایران، دکتر علیمحمدی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دکتر حیدرعلی عابدی عضو شورای راهبردی پرستاری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و مهندس زکریا مرادی کارشناس و هماهنگ کننده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد را از جنبه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فضای فیزیکی، آزمایشگاهها، سالن آموزش مهارتهای بالینی و وضعیت اعضای هیات علمی مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند.


عضو شورای راهبردی پرستاری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گروه ارزشیابی و برنامه‌ریزی پرستاری معاونت آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت دوره‌ای از همه دانشکده‌های پرستاری و مامایی کشور بازدید می‌کنند تا موقعیت آنها را برای ادامه برنامه‌های آموزشی مورد بررسی قرار دهند. در همین راستا امکانات آموزشی_ پژوهشی، توانایی مدرسین، قدرت برنامه‌ریزی و امکانات رفاهی واحد نجف‌آباد را به دقت مورد بررسی قرار دادیم و از نزدیک با بخش های مختلف دانشکده آشنا شدیم.


عابدی نتیجه بررسی‌ها از دانشکده پرستاری و مامای واحد نجف آباد را عالی توصیف کرد و افزود: در بخش آموزش بالینی امکانات و تجهیزاتی که در این دانشکده مشاهده کردیم کم نظیر و فراتر از حد انتظار ما بود. همچنین فضای آموزشی این دانشکده در حد مطلوب و حتی بیشتر از آن بود و باید از این نظر به ریاست دانشگاه نجف آباد و دانشکده پرستاری و مامایی تبریک بگویم. فعالیت اعضای هیات علمی دانشکده هم از سطح خوبی برخوردار است و باید این نکته را هم اضافه کنم که دانشجوها نیز در زمینه‌های مختلف رضایت کامل داشتند. مجموع این موارد نشان می‌دهد که در این دانشکده به کوچک‌ترین موارد هم توجه می‌شود، ضمن اینکه در سطح برنامه‌ریزی‌های کلان دانشکده هم ردپای مدیریت صحیح و کارآمد را می‌توان به خوبی مشاهده کرد.


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با توجه به برخی ایرادات جزیی خاطرنشان کرد: در زمینه تعداد اعضای هیات علمی نواقصی وجود دارد که حتم دارم در آینده‌ای نزدیک شاهد برطرف شدن آن خواهیم بود. همچنین در بحث مربی‌های بالینی به خاطر اشکالاتی که در سیستم مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره پرداخت حق‌الزحمه‌ها وجود دارد کم‌کاری‌هایی مشاهده شد که انشاءالله این مورد هم برطرف می‌شود. در مجموع آنچه که مسلم و محسوس است تلاش بسیار خوب مدیریت و دیگر کارکنان دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد است که قابل قدردانی و ستایش است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب