دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1399 - 10:42
با حضور لشگری؛

نشست هم‌اندیشی برای تهیه برنامه مدون مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

نشست هم‌اندیشی در راستای تدوین برنامه مدون مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی باحضور رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول ورزش استان کرمان برگزار شد.
کد خبر : 513075
cf2f23c3-e529-49b3-afb7-fc64d71a5ab1 (1).jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نشست هم‌اندیشی با حضور امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و علی‌اکبری ثابتی پور، مسئول ورزش استان کرمان در سازمان مرکزی این دانشگاه تشکیل شد.


این نشست در راستای برنامه مدون مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور ایجاد بستر هم‌اندیشی با مسئولان تربیت‌بدنی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و تدوین برنامه‌های جامع برای راهبرد صحیح فعالیت‌های ورزشی در سطوح واحدی، استانی و کشور برگزار شد.


در این نشست در خصوص نحوه برگزاری رویدادهای ورزشی، شرایط برگزاری و چگونگی امکان دستیابی به حضور حداکثری ورزشکاران در رقابت‌های ورزشی موارد کلی به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.


تاکنون نیمی از مسئولان ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت حضوری و یا ارتباط تصویری در این نشست‌ها شرکت کرده و نکته نظرهای خود را مطرح کرده‌اند. این دوره از نشست‌ها برای تمامی مسئولان ورزشی استان‌ها به اجرا گذاشته خواهد شد.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

برچسب ها: امیرعباس لشگری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته