دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1394 - 16:20
در گفت و گو با آنا

مصطفی هاشمی: برای شکست پتروشیمی تمرین کردیم/ دانشگاه آزاد مرحله آزمون و خطا را سپری می کند

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه‌ آزاد گفت: بازی سختی مقابل پتروشیمی داریم و تنها به پیروزی و کسب بهترین نتیجه در این بازی فکر می‌کنم.
کد خبر : 51299

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا درخصوص بازی تیمش در هفته هشتم لیگ بسکتبال مقابل پتروشیمی بندر امام گفت: «این‌ بازی برای ما حکم فینال را دارد و بسیار سخت خواهد بود.نباید به جایگاه‌ها تیم‌ها در جدول نگاه کنیم.باید تنها هدفمان رسیدن به پیروزی باشد. هم‌اکنون تیم ما در حال گذراندن مرحله آزمون و خطاست و نباید هیچ حریفی را دست‌کم بگیریم.»


وی افزود:«در بازی قبل با تیم آینده‌سازان اصفهان دچار اشتباهات زیادی شده بودیم. بنابراین با تمرینات فشرده و سختی که بعد از این بازی انجام دادیم سعی کردیم تا با بر طرف کردن نقاط ضعفمان برای‌ پیروزی مقابل پتروشیمی از هر لحاظ خود را آماده کنیم.»


هاشمی با تاکید بر حساسیت بازی تیمش مقابل پتروشیمی ادامه‌ داد: «هر دو تیم به دنبال صعود و کسب جایگاه بهتر در جدول هستند. به همین دلیل هم ما و هم تیم پتروشیمی تلاشمان را برای پیروزی خواهیم کرد. بالاخره هر تیمی یک قدرتی دارد در بعضی از مواقع به‌رغم تمام تلاش‌ها ممکن است تیم ببازد که این موضوع هم جزئی از ورزش است. هدف ما در این بازی‌ها این است که به گونه‌ای عمل کنیم که در پایان از عملکردمان راضی باشیم حتی اگر نتیجه لازم هم کسب نکرده باشیم.»


سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر بسکتبال بیان کرد: «در تلاش هستیم که در تمام بازی‌های پیش رو با قدرت بازی کنیم و به حداکثر امتیاز ممکن دست یابیم، اما به هر حال وضع تیم‌های دیگر هم باید مدنظر قرار بدهیم. در لیگ امسال تیم های خوبی وجود دارد و هیچ مربی‌ای نمی‌تواند به صدرنشینی دائمی تیمش امیدوار باشد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته