دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1399 - 19:30

احسان حدادی راهی آلمان می‌شود؟/ قهرمان المپیک زیر تیغ جراحی

شنیده می‌شود احسان حدادی قهرمان المپیک لندن برای عمل جراحی خار پاشنه پایش راهی آلمان می‌شود.
کد خبر : 512968

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، احسان حدادی پرتاب‌گر دیسک کشورمان و دارنده مدال نقره المپیک این روزها در بلاتکلیفی به سر می‌برد. چندی پیش بر سر اعزام حدادی به آلمان برای عمل خار پاشنه پا جنجال زیادی به وجود آمد. او که به همراه سرپرست فدراسیون دوومیدانی به دیدار صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک رفته بود در مورد جراحی‌ پایش در آلمان صحبت کرده بود که این موضوع مورد موافقت رئیس کمیته ملی المپیک قرار گرفت اما پس از چند روز اعضای هیئت اجرایی با این اعزام مخالفت کردند و اعلام شد حدادی در ایران عمل کند.


در حال حاضر چند وقتی است از این موضوع می‌گذرد اما هنوز وضعیت حدادی تعیین تکلیف نشده است. قرار بود کمیسیون فدراسیون پزشکی ورزشی بررسی‌های لازم را انجام دهد و جواب نهایی را اعلام کند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. این بلاتکلیفی در شرایطی رقم می‌خورد که حدادی به شدت نگران تمرینات و زمان از دست رفته خود است.


البته از گوش و کنار خبر رسیده که حدادی تا چند روز دیگر راهی آلمان می‌شود و زیر تیغ جراحی می‌رود. او حتی اعلام کرده بود افراد زیادی هستند که به او کمک می‌کنند که بتواند در خارج از کشور پایش را جراحی کند. به هر حال باید دید مسئولان ورزش برای این قهرمان المپیک چه برنامه‌ای در نظر دارند. ناگفته نماند حدادی یکی از شانس‌های ایران برای کسب مدال در المپیک توکیو است و بی‌توجهی به او می‌تواند یکی از مدا‌ل‌های ایران را کم کند.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته