دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1399 - 15:35
صالحی:

سیاست دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر دایرکردن رشته‌های مرتبط با صنعت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر گفت: سیاست واحد بردسیر، دایرکردن رشته‌های مرتبط با صنعت و متناسب با نیازهای منطقه و تربیت و آموزش نیروهای متخصص مورد نیاز صنایع است.
کد خبر : 512924
ديدار رئيس دانشگاه آزاد اسلامي بردسير با مديرعامل كارخانه فولاد سيرجان ايرانيان.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بردسیر، افشین صالحی در دیدار با مدیرعامل کارخانه فولاد سیرجان ایرانیان مجتمع بردسیر با بیان اینکه شهرستان بردسیر در حال تبدیل‌ به شهرستانی با شاخصه‌های صنعتی است، اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی صنایع فولادی در بردسیر و رشد صنعتی این شهر، شاهد تغییرات فرهنگی عمده‌ای خواهیم بود.


وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر را حامی صنایع فولادی دانست و افزود: سیاست واحد بردسیر، دایرکردن رشته‌های مرتبط با صنعت و متناسب با نیازهای منطقه و تربیت و آموزش نیروهای متخصص مورد نیاز صنایع است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر به رشته‌های تحصیلی مورد نیاز صنایع به‌ویژه متالورژی، مکانیک، برق، عمران و کامپیوتر از مقاطع کاردانی تا کارشناسی ارشد اشاره و خاطرنشان کرد: این دانشگاه در راستای رسالت اصلی خود و تربیت نیروهای متخصص در زمینه‌های علمی و پژوهشی، دو رشته جدید کارشناسی ارشد عمران با گرایش‌های مهندسی و مدیریت ساخت و ژئوتکنیک را به جمع رشته‌های خود اضافه کرد.


صالحی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با داشتن استادان مجرب و توانمند و دانشجویان متخصص و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌تواند دوره‌های آموزشی مورد نیاز کارکنان صنایع را برگزار کند.


صنعت فولادی، علم همراه با تجربه است


مدیرعامل مجتمع سیرجان ایرانیان بردسیر نیز با اشاره به نقش صنایع فولادی در رونق منطقه و کشور عنوان کرد: صنعت فولادی، علم همراه با تجربه است.


مجید فیض‌بخشیان گزارشی از اقدامات انجام‌شده کارخانه فولاد سیرجان ایرانیان ارائه و اضافه کرد: کارخانه فولاد سیرجان ایرانیان از مدرن‌ترین دستگاه‌ها برای فولادسازی برخوردار است.


دانشجویان واحد بردسیر می‌توانند دوره‌های کارآموزی را در مجتمع سیرجان ایرانیان بردسیر بگذرانند


وی با مطلوب‌برشمردن این دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر و با بیان اینکه این مجموعه، آینده و اقتصاد منطقه را تضمین و متحول خواهد کرد، گفت: مجتمع سیرجان ایرانیان بردسیر آماده همکاری با  دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر بوده و دانشجویان این دانشگاه می‌توانند دوره‌های کارآموزی خود را در این مجموعه بگذرانند.


به گزارش آنا، رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با مدیرعامل کارخانه فولاد سیرجان ایرانیان مجتمع بردسیر دیدار و درباره ارتباط دانشگاه با صنعت گفتگو کردند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته