دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1399 - 11:44
بطحایی در کرج:

سلامت دانش‌آموزان در بازگشایی مدارس سما اولویت اصلی است

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌ها در بازگشایی مدارس سما اولویت اصلی است.
کد خبر : 512792
IMG_8369.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، سیدمحمد بطحایی در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس کشور در مجتمع پسرانه سمای کرج اظهار کرد: گرچه مدرسه بدون حضور دانش‌آموزان مفهومی ندارد؛ اما نباید از نقش تأثیرگذار معلمان و خانواده‌ها در آموزش دانش‌آموزان غافل شد و  سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌ها در بازگشایی مدارس سما اولویت اصلی است.


وی افزود: همه تلاش و کوشش معلمان، مدیران مدارس، مسئولان آموزش و پرورش و خانواده‌های دانش‌آموزان برای کسب بهترین نتیجه و هموارشدن مسیر تربیت، رشد و تعالی هرچه بیشتر آینده‌سازان کشور است.


رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس سما


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس با تبریک آغاز سال تحصیلی بر ضرورت حضور مربی در کنار شاگرد تأکید کرد و گفت: بسیار خوشحالیم که با تدبیر مسئولان ذی‌ربط در کشور باب آموزش درسی و حضور در مدرسه با رعایت پروتکل‌ها به همراه استفاده بهینه از فضای مجازی فراهم شده است.


محمدمهدی طهرانچی به اولیای دانش آموزان اطمینان خاطر داد که همه موازین و پروتکل‌های بهداشتی در مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی رعایت می‌شود تا دانش‌آموزان در فضایی ایمن و مطمئن به آموزش بپردازند.


محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج هم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی جسمی دانش‌آموزان را نخستین  رکن برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس عنوان و بر آن تأکید کرد.



مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز نیز از دانش آموزان به‌عنوان سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی یاد کرد و ادامه داد: همه ما با عشق و امید و به‌منظور خدمت به شما آینده‌سازان این مرزوبوم در این مکان حاضر شدیم.


سالار قاسمی با تأکید بر حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از همه مدیران، معلمان و همکارانی که بیش از دو ماه درگیر آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی بودند، تشکر کرد.


به گزارش آنا، در این مراسم  پس از اجرای سرود«یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» توسط گروه سرود سما، زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس استان البرز توسط مسئولان حاضر نواخته شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته