دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1399 - 09:19
رئیس شورای عالی سیاسی یمن:

اجرای سند چشم‌انداز ملی با وجود تحریم‌ها ممکن است

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: اجرای سند چشم‌انداز ملی یمن در سال 2020 با وجود تحریم‌های دشمنان ممکن است.
کد خبر : 512737
ac213aeb-b9a3-48ab-b7d4-33c95c78841e.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «مهدی المشاط» گفت: اجرای برنامه‌های سند چشم‌انداز ملی یمن، آرمان رئیس فقید این کشور، شهید «صالح الصماد» بوده است و یمنی‌ها مسئولیت اجرای آن را در راستای اعلام وفاداری به او برعهده دارند.


وی افزود: چرخ چشم‌انداز ملی باید حرکت کند. ما هرگز نمی‌پذیریم این حرکت متوقف شود و آن را وفاداری خود به شهید صماد می‌دانیم. هر یک از ما باید اطمینان حاصل کند که موفقیت دیگران موفقیت اوست. هیچ چیز غیرممکنی در مقابل ما یمنی‌ها وجود ندارد، به چنین گزینه‌هایی فکر می‌کنیم، نقش جامعه را توسعه می‌دهیم و هیچ عذر و بهانه‌ای برای کسی وجود ندارد که معذور شود و بگوید نمی‌تواند کاری انجام دهد.


رئیس شورای عالی سیاسی یمن عنوان کرد: این موضوع علاوه بر اهتمام و پافشاری و مشارکت جامعه نیاز به نیت، جدیت و اراده دارد و نقش جامعه، جایگزین بسیاری از امکاناتی خواهد شد که دولت نمی‌تواند آن‌ها را فراهم کند. ما برای هر مشکلی که در هر وضعیت و هر زمینه از اجرای چشم‌انداز ملی به وجود بیاید، راه‌حل خواهیم یافت و معجزه خواهیم کرد.


مشاط گفت: می‌توانیم از مشکلات با توانایی خود عبور کنیم، وقتی بینشی صحیح درقبال فعال کردن قابلیت‌های موجود ایجاد شود. هماهنگی باید در سطح واحدهای فنی و در سطح کمیته عالی مربوط به پیشبرد امور انجام شود.


رئیس شورای عالی سیاسی یمن دی ماه 1398 و مقارن با آغاز سال نو میلادی از «سند چشم‌انداز ملی برای ساختن کشوری مدرن و پیشرفته در سال ۲۰۲۰» رونمایی و مرحله نخست آن را آغاز کرد.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته