دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1399 - 10:34

پرسپولیس در انتظار پیغام ترابی/ رقابت 4 تیم قطری برای جذب ملی‌پوش ایرانی

پرسپولیس همچنان امیدوار است تا مهدی ترابی با تیمی در قطر توافق نکند و به جمع سرخ‌پوشان بازگردد اگرچه 4 تیم خواهان جذب این هافبک ملی‌پوش هستند.
کد خبر : 512494
مهدی ترابی.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی ترابی پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس اعلام کرد در صورتی که در انعقاد قرارداد با تیم‌های عربی به مشکل بخورد، احتمال بازگشت او به جمع سرخ‌پوشان وجود دارد. البته این ادعایی بود که مهدی رسول پناه در یک برنامه تلویزیونی مطرح کرد تا به نوعی هواداران تیمش را امیدوار کند.


ملی‌پوش پیشین پرسپولیس پنج‌شنبه (13 اردیبهشت) راهی قطر شد و متعاقب آن رسانه‌های این کشور از قرارداد این بازیکن با یکی از تیم‌های عربی خبر دادند. از تیم‌های الخور، العربی، الریان و الدحیل به‌عنوان تیم‌های خواهان ترابی نامبرده می‌شود و باید دید در نهایت به کدام تیم می‌پیوندد.


طبق قانون قطر هر فردی که وارد این کشور می‌شود، یک هفته در قرنطینه باقی می‌ماند و با این حساب ترابی تا پایان هفته در قرنطینه خواهد بود تا بعد از آن تیم جدیدش را مشخص کند. در این میان پرسپولیس همچنان منتظر پیغام ترابی است تا این بازیکن بازگردد. آنچه مشخص است بسیار بعید خواهد بود ترابی فصل آینده در جمع سرخ‌پوشان باقی بماند.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته