دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی؛

213 داوطلب گچسارانی در کنکور کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی رقابت کردند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران از برگزاری کنکور کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی نظام جدید با حضور 213 داوطلب در این دانشگاه با نظم خاص و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
کد خبر : 512472
index4.jpg

حسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در گچساران از برگزاری کنکور کارشناسی ناپیوسته  و کاردانی فنی نظام جدید با حضور 213 داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با نظم خاص و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.


وی افزود: امسال این واحد دانشگاهی با توجه به شرایط خاصی که بیماری کرنا ایجاد کرده بود، با اتخاذ تمهیدات ویژه و کار شبانه‌روزی توانست سه آزمون سراسری را با کیفیت مطلوبی برگزار کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران بیان کرد: با استقرار اکیپ‌های ویژه تست، گندزدایی و ضدعفونی، تلاش کردیم تا با ایجاد فضایی کاملاً بهداشتی، نگرانی و استرس داوطلبان و خانواده‌ آنان را به حداقل برسانیم.


اسماعیلی اضافه کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، تهویه مداوم محل برگزاری آزمون، هدایت افراد دارای علامت در اتاق‌های مخصوص و گرفتن آزمون از بیمارانی که در بیمارستان به دلیل بیماری کرونا بستری شده بودند؛ ازجمله فعالیت‌های ویژه‌ای بود که در این آزمون‌ها انجام شد.


وی عنوان کرد: 213 داوطلب کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی نظام جدید در یک حوزه در  22 رشته با هم به رقابت پرداختند و طبق اطلاعیه سازمان سنجش و با استناد به دفترچه راهنمای ثبت‌نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99، نتایج نهایی کارشناسی ناپیوسته 99، دهه سوم مهر ماه اعلام خواهد شد؛ لذا داوطلبان در این تاریخ باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نتایج خود مطلع شوند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته