دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مصطفی قنبرپور: اگر بازیکنان نیمی از فرصت‌ها را گل می‌کردند، پرسپولیس در صدر جدول بود

مربی تیم پرسپولیس گفت: باشگاه هیچ مذاکره‌ای با محمد نوری و سایر بازیکنان برای انتقال به پرسپولیس انجام نداده‌ است.
کد خبر : 51209

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل استقلال اهواز و کسب سه امتیاز این بازی گفت:«بسیار خوشحال هستم که بعد از تعطیلات و در بازگشت دوباره به لیگ برتر، توانستیم بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم. همیشه بازی که بعد از تعطیلات برگزار می شود، بخاطر افت بدنی بازیکنان شرایط سختی دارد که خوشبختانه در این بازی توانستیم به هدفمان برسیم.»


مربی پرسپولیس در مورد موقعیت‌هایی که بازیکنان این تیم در این فصل و به خصوص در بازی روز گذشته از دست دادند، گفت: «بازیکنان تیم در ضربات آخر دقت نمی کنند و این مسئله در بازی‌های مهم به ضرر تیم است. اگر بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های قبل نیمی از فرصت‌های گلزنی را گل می‌کردند، امروز پرسپولیس صدر جدول بود و طارمی هم با اختلاف زیاد آقای گل بود. برانکو در تمرینات روی زدن ضربات نهایی تاکید زیادی دارد تا بتواند تمرکز بازیکنان را در امر گلزنی بالا ببرد. البته در بازی مقابل استقلال‌ اهواز دروازه‌بان این تیم هم عملکرد خوبی داشت که مانع گلزنی بازیکنان ما شد.»


بنا به اعلام باشگاه پرسپولیس قرار بود جلسه ای در این هفته میان سرمربی تیم با طاهری سرپرست پرسپولیس در مورد جذب بازیکن در نیم فصل انجام شود. قنبرپور در این مورد گفت: «جلسه فنی باشگاه یکشنبه هر هفته برگزار می شود، اما امروز با توجه به جلسه هیات مدیره و بازی تدارکاتی که برای بازیکنان ذخیره در نظر گرفتیم، این جلسه برگزار نمی شود، اما برانکو چند بار اعلام کرد که فعلا قصد جذب بازیکن را ندارد و شاید تنها در پست هادی نوروزی بخواهد یک بازیکن به تیم اضافه کند.»


وی در مورد مذاکرات باشگاه پرسپولیس با محمد نوری برای انتقال او به این تیم گفت: «باشگاه هیچ مذاکره ای با هیچ بازیکنی انجام نداد و با محمد نوری هم هیچ صحبتی در مورد انتقال او به پرسپولیس نشده‌ است. همانطور که گفتم برانکو فعلا ترکیب تیم را کامل می‌داند و قصد جذب بازیکن جدید ندارد.»


قنبرپور در خصوص بازی هفته بعد پرسپولیس مقابل نفت تهران و شرایط این دیدار، خاطرنشان کرد: «نفت تیم بسیار خوب و باکیفیتی است که در سال‌های اخیر به یکی از بهترین باشگاه‌های لیگ برتر تبدیل شده‌ است و از مربی جوان و با کیفیتی برخوردار است. قطعا با یک برنامه متفاوت مقابل نفت وارد میدان می شویم. در این بازی کامیابی‌نیا را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. امیدوارم با یک بازی خوب و تمرکز بالا در امر گلزنی بتوانیم پیروز میدان باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته