دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1399 - 13:00

انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه‌برداری/ ایرانی‌ها رای نیاوردند

اعضای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه‌برداری معرفی شدند و نامزدهای ایران برای عضویت در این کمیسیون انتخاب نشدند.
کد خبر : 511978
cover_1440.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، ترکیب کامل کمیسیون ورزشکاران از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد البته با توجه به اینکه فدراسیون جهانی تلاش می‌کند ورزشکاران بیشتری در حاکمیت ورزش ورود کنند بنابراین این ترکیب موقتی است.


ریاست کمیسیون بر عهده سارا دیویس از بریتانیا است و پنج ورزشکار مرد و پنج ورزشکار زن با حق رای انتخاب شدند. از هر قاره نمایندگانی انتخاب شده اند.


این اعضا توسط کمیسیون مشورتی فدراسیون جهانی از میان ورزشکارانی که ۳۰ فدراسیون عضو معرفی کرده بودند، انتخاب شدند و سپس به تایید هیئت اجرایی رسیدند.


اورسلا پاپاندرئا رئیس موقت فدراسیون جهانی در این مورد گفت: ما خوشحالیم که ترکیب کمیسیون ورزشکاران را اعلام کردیم و تلاش می‌کنیم ورزشکاران بیشتری در اداره ورزش نقش داشته باشند.


روند تعیین اعضای کمیسیون را سرعت بخشیدیم چون به شدت احساس می‌کنیم که باید صدای ورزشکار در جریان اصلاحات و تغییرات در فدراسیون جهانی شنیده شود.


از همه فدراسیون‌هایی که نامزد معرفی کردند تشکر می‌کنیم و ما تصمیم گرفتیم فقط نامزدهایی که فدراسیون های آنها در هیئت اجرایی عضو ندارند، در نظرگرفته شوند و باید اعضای فدراسیون جهانی از کشورهای متنوع باشند.


در آینده روش رسمی برای انتخاب اعضای کمیسیون در نظر گرفته خواهد شد.


اعضای کمیسیون ورزشکاران به شرح زیر است:



*قاره آفریقا
کریستوفر فارستر از غنا
مونا پریتوریوس از آفریقای جنوبی


*قاره آسیا
ژیائوجون لیو از چین
هیرومی میایکی از ژاپن


*قاره اروپا
یورگن اسپیس از آلمان
دورا چاکونت از رانسه 


*قاره اقیانوسیه 
دیمون کیلی از استرالیا
مگان سیگنال از نیوزلند


*قاره پان امریکن
فرناندو رییس از بزریل
مارینا رودریگز از کوبا 


به گزارش آنا، فدراسیون وزنه‌برداری ایران، سیده الهام حسینی و حافظ قشقایی را برای حضور در کمیسیون وزنه‌برداران معرفی کرد که هیچکدام انتخاب نشدند.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته