دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1399 - 10:58
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی داراب:

صیانت از ارزش‌های نظام اسلامی راهبرد دانشگاه آزاد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌دنبال صیانت از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر : 511956
unnamed.png

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از داراب، قاسم مرادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان داراب و جانباز هشت سال دفاع مقدس به همراه محمود قنبرزادگان از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس و هیئت همراه با حضور در دفتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب با جعفر شریعتی رئیس دانشگاه و هیئت‌رئیسه دیدار و گفتگو کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب در این دیدار با اشاره به صبر و پایمردی خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، آنان را الگوی شایسته ایثار و مقاومت عنوان کرد و با تأکید بر تعامل و همکاری بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی با بنیاد شهید در دوره جدید گفت: صبر و بردباری جانبازان، ایثارگران و خانواده‌ آنان موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است.


عزت جمهوری اسلامی مرهون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران است


شریعتی، عزت جمهوری اسلامی را مرهون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران دانست و اظهار کرد: اگر امروز ایران اسلامی در جهان سربلند و سرافراز است به برکت جانفشانی، ایثار شهدا و جانبازان است که جانانه از ارزش‌های اسلام و ایران دفاع کردند.


وی متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌دنبال صیانت از ارزش‌های نظام اسلامی و انقلاب است. 


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان داراب نیز یاد و خاطره شهیدان و امام خمینی(ره) را گرامی داشت و به تشریح شباهت‌های دفاع مقدس با واقعه کربلا و عاشورا پرداخت.


قاسم مرادی، شریعتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب را جوانی متدین، نخبه، توانمند و انقلابی توصیف کرد و خواستار همکاری و تعامل هرچه بیشتر این دانشگاه با بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.


به گزارش آنا، بیش از 100 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته