دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1399 - 12:00
سرلشکر موسوی در گفتگو با آنا:

نیروهای مسلح دشمنان را در صورت خطای احتمالی پشیمان خواهند کرد/ دائم در حال رصد تاکتیکی اردوگاه استکبار هستیم

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: اطمینان داشته باشید که نیروهای مسلح ایران پیشاپیش ملت بزرگ ایران قطعاً در یک درگیری احتمالی دشمنان را از خطای محاسباتی خود پشیمان خواهند کرد.
کد خبر : 511929
139702242041588214140174.jpg

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا،  درباره برنامه‌های دفاعی و بازدارنده ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: «نیروهای مسلح در هر کشوری وظایفشان این است که تهدیدات را رصد کرده و متناسب با تهدیدات خودشان را آماده کنند».


وی افزود: «ارتش و نظام جمهوری اسلامی از اولین روزهای پس از پیروزی انقلاب در مقابل دشمنی‌های جنایت‌کارانه آمریکایی‌ها قرار گرفتند و ایستادگی کرده‌اند».


سرلشکر موسوی اضافه کرد: «ارتش دائم در حال رصد کردن است که در اردوگاه استکبار چه اتفاقی می‌افتد و متناسب با آن خودمان را آماده کنیم و در همه حوزه‌ها نیز چنین است و فقط این رصد مربوط به سلاح و تجهیزات هم نیست».


فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه حوزه تربیت نیروی انسانی، تاکتیک، راهبردها، گسترش رزمایش‌ها نیز شامل این رصد تاکتیکی می‌شود، خاطرنشان کرد: «مردم اطمینان داشته باشند که نیروهای مسلح ایران پیشاپیش ملت بزرگ ایران قطعاً در یک درگیری احتمالی دشمنان را از خطای محاسباتی خود پشیمان خواهند کرد». 


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته