دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1394 - 10:49

جلسه هم‌اندیشی و نقد نرم‌افزار سازمان سما برگزار شد

جلسه هم اندیشی، نقد و برررسی پورتال جامع مدارس سما با شرکت دکتر سید احمد زرهانی رئیس سما، معاونان، مشاورین و مسئولان حوزه ستادی و با حضور گروه طراح این نرم افزار جامع در حوزه ستادی سازمان سما برگزار شد.
کد خبر : 51184

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،در این نشست گروه طراح، پورتال جامع مدارس سما را سیستم جامع نرم‌افزاری مبتنی بر تکنولوزی اینترنت برای ارائه خدمات گسترده به مدارس معرفی کردند و افزایش کیفیت نظارت، برقراری ارتباط سریع و موثر کاربران با یکدیگر، وجود پایگاه اطلاع‌رسانی قوی و تبلیغاتی، آشنایی دانش‌آموزان با فضای مجازی تحت نظارت والدین، ارتقای کیفیت آموزش، مشارکت دانش‌آموزان در محتواهای آموزشی و ... را از اهم اهداف راه‌اندازی این پورتال برشمردند.


طراحی این پورتال با بهره‌گیری از دانش روز و دستان ماهر متخصصان سمایی، فراهم شدن امکان رصد و پیگیری جامع و یکپارچه امور مدارس در حوزه ستادی، سهولت تغییر و تحول در برنامه‌های سیستم در کوتاه‌ترین زمان ممکن از دیگر نقاط قوت این طرح بود که توسط مهندس شیری، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان عنوان شد.


در این جلسه حاضران پیشنهادها و انتقادات خود را در خصوص این طرح کردند به بحث و بررسی آنها پرداختند.


زرهانی: نصب و راه‌اندازی پورتال نیشابور برای مدارس الزامی است


در پایان رئیس سازمان سما با جمع‌بندی مطالب عنوان‌شده و قدردانی از تیم طراح، بیان کرد: «با یاری خداوند و همت همه دوستان زمینه استقرار این پورتال را در تمامی مدارس فراهم می‌کنیم، تا مدارس سما در اقصی نقاط ایران بتوانند از خدمات ارزنده و مطلوب این سیستم بهره‌مند شوند.»


زرهانی با تاکید بر استفاده تمامی واحدهای آموزشی از این سیستم جامع به مسئولان مربوط یادآوری کرد تا با اتخاذ راهکارهای تشویقی و تنبیهی مناسب، نسبت به استفاده مدارس از این طرح تلاش شود.


رئیس سازمان سما همچنین از تیم طراح خواست تا با نگارش آیین‌نامه مربوطه وظایف هر حوزه اعم از حوزه ستادی، معاونین واحدها، مدیران مدارس، معلمین و دانش‌آموزان به صورت جامع و کامل احصاء و به واحدهای آموزشی ابلاغ شود.










انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته