دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1394 - 10:32
در گفت‌وگو با آنا

مجید کیهانی: کسب مدال حدادی در المپیک قطعی نیست/ لیلا رجبی را حساس نکنید

رییس‌ فدراسیون دوومیدانی گفت: ورزشکار بلاتکلیف نداریم منتها باید به‌گونه‌ای کار را جلو ببریم که همه دوومیدانی‌کاران با کسب حداکثر آمادگی در بازی‌های المپیک شرکت کنند.
کد خبر : 51181

مجید کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، با اشاره به این نکته که مشکلات لیلارجبی حل شده‌ و او تمریناتش را برای حضور در المپیک آغاز کرده‌ است گفت: «نباید با او به گونه‌ای برخورد کنیم که دچار حساسیت خاصی شود و شرایط روحی و روانی‌اش به هم بریزد. او با خانم شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش هم جلسه بسیار خوبی داشت و با قول‌های مساعدی که به او داده شد خود را آماده حضوری قدرتمند در رقابت‌های المپیک می‌کند. هدف ما این است که تمامی ورزشکاران‌مان با خیال آسوده فقط به اهداف خود فکر کنند.»


وی در خصوص شرایط این روزهای ملی پوشان دوومیدانی عنوان کرد: «تمامی بچه‌ها تمرینات خود را شروع کرده‌اند. در حدود 10 ورزشکار و مربی ما در کیش مشغول‌‌ هستند. هشت ورزشکارمان در آکادمی ملی المپیک پیگیر تمرینات خود هستند و تعدادی دیگر در مجموعه آفتاب انقلاب تمرین می‌کنند. پرتاب‌گران تیم ملی هم در بخش‌های دیسک و چکش هم در حال انجام کارهای اداری خود می‌باشتد تا به اردوی مجارستان بروند. الحمدالله ورزشکار بلاتکلیف نداریم منتها باید به گونه‌ای کار را جلو ببریم که در ماه‌های آینده نگرانی خاصی در میان نباشد و همه بچه‌ها با کسب حداکثر آمادگی در بازی‌های المپیک شرکت کنند.»


رییس فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه چقدر به کسب مدال ملی‌پوشان خود در المپیک امیدوار است، خاطرنشان کرد: «خیلی سخت است که بگوییم در المپیک مدال‌آوری خواهیم کرد. الان حتی در مورد احسان حدادی هم نمی‌توان چنین نظری داد. آنچه مسجل است حداکثر تلاشی خواهد بود که بچه‌های ما در رقابت با حریفان خود ارائه خواهند کرد و مطمئن باشید کم کاری نمی‌کنند. برای ما کسب مدال در اولویت است اما اگر در میدان بزرگ المپیک بچه های ما بتوانند نتایجی که با آن سهمیه گرفتند را ارتقا بخشند هم برای‌مان کافی خواهد بود.»


مجید کیهانی در مورد افزایش بودجه فدراسیون دوومیدانی توسط وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بنابر بر گفته مدیران این دو نهاد ورزشی کشور، تصریح کرد: «من مدتی برای برنامه‌های فدراسیون در آذربایجان بودم و هنوز اطلاعی از افزایش بودجه‌مان ندارم. قطعا اگر چنین اتفاقی قرار باشد عملی شود ما جز فدراسیون‌های با اولویت هستیم چرا که ورزش دوومیدانی به خاطر طیف وسیعی که دارد مدال‌های فراوانی را نصیب کشورهای حاضر در المپیک خواهد کرد و ما می‌توانیم جزو آن کشورها باشیم.»


وی در واکنش به این موضوع که بالاخره چه زمانی دبیر جدید فدراسیون دوومیدانی مشخص خواهد شد؛ عنوان کرد: «با همکاری درست و مناسبی که با مسئولان وزارت ورزش و شخص وزیر داشته‌ایم به دنبال آوردن اصلح‌ترین فرد برای تصدی این پست مهم هستیم. به هر صورت باید فردی در این سمت گمارده شود که بتواند باری از دوش فدراسیون بردارد نه اینکه بر مشکلات ما بیافزاید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته