دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاونت هنری امسال 12 میلیارد از هنر در استان‌ها حمایت می‌کند

معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی در سال جاری حدود 12 میلیارد تومان از فعالیت های استانی حمایت می کند.
کد خبر : 511809
N82750088-72027382.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قبادی، مشاور اجرایی معاونت درباره حمایت از فعالیت های هنری در استان ها گفت: معاونت امور هنری در ادامه حمایت‌های سال های گذشته، سال جاری نیز حمایت هایی را از فعالیت های هنری در استان ها خواهد داشت و امسال بر اساس تفاهم نامه با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه ها و طرح های هنری دراستان ها حمایت می کند که  میزان این حمایت حدود 12 میلیارد تومان پیش بینی شده است.


وی افزود: این حمایت های براساس طرح های پیشنهادی ادارات کل تخصصی معاونت امور هنری و تصویب در شورای برنامه ریزی و حمایت ها در معاونت هنری انجام می شود. تفاهم نامه معاونت امورهنری با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها مبتنی بر تفاهم نامه ای است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استانداری ها داشته است.


قبادی در ادامه گفت: بر اساس برنامه های سال جاری معاونت امور هنری نزدیک به 12 میلیارد تومان از طرح ها و برنامه های هنری استان ها در زمینه هنرهای نمایشی، موسیقی، آموزش هنر و هنرستان های هنرهای زیبا، هنرهای تجسمی و مد و لباس  حمایت خواهد کرد.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته