دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1394 - 11:29

تقابل دو تیم مدعی دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام در هفته هشتم لیگ بسکتبال/ دوئل شاهین طبع و هاشمی در ماهشهر

حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال فردا بین دو تیم مدعی پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.
کد خبر : 51180

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در چهارچوب‌ رقابت های هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال فردا 10 تیم حاضر در رقابت‌ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در حساس‌ترین این دیدارها دو تیم مدعی دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام در ماهشهر به مصاف هم می‌روند.


ماهشهری‌ها در این فصل با مهران شاهین طبع وارد لیگ شدند و با پنج برد در جایگاه سوم جدول قرار دارند. پتروشیمی در دیدار قبلی مقابل شهرداری اراک موفق شد تنها با اختلاف یک امتیاز به سختی مقابل این تیم به پیروزی برسد و این در حالی است که تیم دانشگاه آزاد که با مربیگری مصطفی هاشمی توانسته تا به اینجا پنج برد به دست بیاورد، هفته گذشته موفق شد با اختلاف 17 امتیاز تیم آینده‌سازان میهن را شکست دهد.


تیم دانشگاه آزاد هم اکنون در رده دوم جدول قرار دارد و تیم پیروز مصاف تیم‌های دوم و سوم جایگاهش را در رده دوم جدول قطعی خواهد کرد. رقابت این دو تیم بیش از اینکه نبرد پتروشیمی و دانشگاه‌ آزاد باشد تقابل سرمربیان دو تیم است که در سال‌های گذشته حریفان سنتی هم شده اند.


از دیگر دیدارهای حساس این هفته تقابل تیم صدرنشین شمیدر تهران با پالایش نفت آبادان است. این تیم تهرانی تا به اینجا عملکرد خوبی داشته و تنها یک باخت در کارنامه خودش دارد و هم اکنون هم صدرنشین جدول است. نفت آبادان هم در این دیدارخانگی به دنبال جبران باخت برابر شهرداری گرگان است و هدفش این است که در کورس قهرمانی بماند.


نیروی زمینی سومین تیم تهرانی لیگ بسکتبال مهمان تیم آینده سازان میهن است. این تیم با تغییراتی که در کادر فنی اش ایجاد کرده توانست شرایط بهتری پیدا کند. تیم آینده سازان میهن هم تاکنون موفق به کسب برد در لیگ نشده است بنابراین در این بازی برای اولین پیروزی‌اش تلاش می‌کند.


در دیگر بازی فردا تیم ثامن مشهد میزبان شهرداری گرگان خواهد بود. این دیدار از این جهت اهمیت بالایی دارد که هر دو تیم امتیازاتشان مساوی است و در رده پنجم و ششم جدول قرار دارند.


آخرین بازی این هفته هم بین دو تیم شهرداری اراک و شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.تیم شهرداری اراک به دنبال جبران شکست قبلی خود مقابل پتروشیمی‌ است و برای کسب جایگاه بهتر در جدول تلاش خواهد کرد. شهرداری تبریز هم که در بازی قبلی خود در لیگ بسکتبال مقابل تیم شمیدر تهران نتیجه را واگذار کرد در این دیدار تلاش می‌کند پنجمین پیروزی اش را به دست آورد.



برنامه کامل هفته هشتم:


پتروشیمی – دانشگاه آزاد – ساعت 16 – سالن اندیشه ماهشهر


نفت آبادان – شیمیدر تهران – ساعت 16 – آبادان


آینده سازان اصفهان – نیروی زمینی – ساعت 16 – سالن ملت اصفهان


ثامن مشهد – شهرداری گرگان – ساعت 16 – خانه بسکتبال مشهد


شهرداری اراک – شهرداری تبریز – ساعت 16 – اراک


رده‌بندی کلی لیگ بسکتبال


1-شیمیدر


2-دانشگاه آزاداسلامی


3-پتروشیمی


4-نفت آبادان


5-ثامن مشهد


6-شهرداری گرگان


7-شهرداری اراک


8-شهرداری تبریز


9-نیروی زمینی


10-آینده سازان



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته