دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1394 - 10:14
خاطره‌گویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از دوران قبل از انقلاب در حاشیه هیئت امنای خراسان رضوی

میرزاده: انس رهبر معظم انقلاب با جامعه علمی و دانشجویی به سال‌های قبل از پیروزی انقلاب برمی‌گردد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت امنای استان خراسان رضوی با اشاره به خاطره‌ای از دوران قبل از پیروزی انقلاب گفت : «انس رهبر معظم انقلاب با جامعه علمی و دانشجویی به سال‌های قبل از پیروزی انقلاب بر می‌گردد.»
کد خبر : 51169

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، یازدهمین جلسه هیئت‌ امنای استان خراسان رضوی با حضور دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام‌ حسین سبحانی‌نیا رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام دکتر علی واعظ طبسی نماینده تولیت آستان قدس رضوی و عضو هیئت‌ امنای استان خراسان رضوی، دکتر عباس شیخ‌الاسلامی رئیس واحد مشهد و جمعی از معاونان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


در ابتدای این جلسه رئیس واحد مشهد گزارشی از تعداد دانشجویان، اعضای هیئت‌علمی، رشته‌ها، مراکز تحقیقاتی، شرکت‌های دانش‌بنیان، نشریات دانشجویی، تشکل‌ها و برجسته‌ترین دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی و مشهد ارائه کرد.


میرزاده نیز در حاشیه جلسه هیئت‌امنا با اشاره به خاطره‌ای از دوران قبل از انقلاب اسلامی گفت: «در دی‌ماه سال 57 در بحبوحه اعتراضات و راهپیمایی‌های انقلاب اسلامی، به همراه جمعی از دانشجویان در ساختمان مرکزی دانشگاه دولتی مشهد واقع در فلکه تقی‌آباد درحالی‌که این منطقه در محاصره تانک‌های رژیم شاهنشاهی بود، تجمع کرده بودیم که در این مراسم مقام معظم رهبری سخنرانی کرد.»


او افزود: ‌«بنده یک شاخه گل به نشانه وحدت دانشگاه و روحانیت به ایشان تقدیم کردم. ایشان در آن روز فرمودند رابطه ما با دانشگاه بسیار عمیق‌تر و گسترده‌تر از این است که با اهدای یک شاخه گل نشان داده شود. از همان زمان ایشان با دانشگاه، دانشجویان و جامعه علمی مانور و مهربان بودند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته