دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تعویض رایگان کنتورهای خراب آب در روستاهای استان تهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران از تعویض رایگان بیش از سه هزار کنتور معیوب در روستاهای استان تهران طی دو ماه گذشته خبر داد.
کد خبر : 51159

به‌گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، رضا پوررجب با تاکید بر اینکه این طرح با هدف مدیریت و رفع کمبود آب شرب و کنترل میزان مصرف آب مشترکان انجام می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اقدام‌های لازم طی دو ماه گذشته تعداد 3368 دستگاه کنتور خراب به صورت رایگان در روستاهای استان تهران تعویض شد.


وی افزود: کنتورهای تعویض شده در شهرستان‌های تهران، شمیران، دماوند، فیروزکوه، ورامین، پاکدشت، ری، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، پیشوا و پردیس بوده است.


پوررجب قدمت، جنس کنتور، تغییرات آب و هوا، نحوه نگهداری کنتور توسط مشترکین و ... را از عوامل مهم تاثیرگذار بر عمر مفید یک کنتور دانست و تاکید کرد: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از هدر رفتن آب و آثار منفی آن بر تاسیسات آب‌رسانی جلوگیری می‌کند، زمینه کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکان روستایی را نیز فراهم خواهد کرد.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران از مشترکان روستایی خواست با توجه به در پیش داشتن فصل زمستان و احتمال روزهای سرد و یخبندان نسبت به نگهداری کنتورهای منازل خود دقت بیشتری داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته