دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1399 - 13:28

تصمیم عجیب گل‌محمدی؛ جذب دو دروازه‌بان ایرانی و کنار گذاشتن رادوشویچ

پرسپولیس برای لیگ قهرمانان دو دروازه‌بان ایرانی به خدمت خواهد گرفت.
کد خبر : 511559
photo_2020-07-24_20-36-38.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، همان‌طور که پیش از این در خبرها داشتیم یحیی گل‌محمدی نقل و انتقالات تیمش را به یک واسطه با بهتر است بگوییم یک دلال سپرده و او نیز در تلاش است بیشترین بازیکن را تا حد ممکن به پرسپولیس بیاورد.


سرخپوشان که در چند فصل اخیر به خاطر حفظ اسکلت تیم و داشتن کمترین تغییرات به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌اند از قرار معلوم برای فصل بعد با تغییرات عمده‌ای مواجه خواهند بود.


نکته عجیب اینکه گل‌محمدی بعد از جدایی علیرضا بیرانوند در نظر دارد بوژیدار رادوشویچ را هم کنار بگذارد تا با دو دروازه‌بان ایرانی کار کند. اگرچه تجربه نشان داده هیچ وقت دو دروازه‌بان ایرانی خوب در تیم‌های بزرگ با یکدیگر سازش نداشته و حواشی زیادی برای تیم خود بوجود آورده‌اند. مخصوصا اگر قرار باشد یکی از آنها حامد لک باشد.


هم اکنون حامد لک و سعید جلالی‌راد که اتفاقا او هم در شهر خودرو حواشی زیادی داشت دو دروازه‌بانی هستند که احتمال سرخپوش شدن‌شان زیاد است. البته اگر رشید مظاهری موفق به گرفتن رضایت نامه شود او جای لک سرخپوش خواهد شد.


در هر صورت گل‌محمدی و مشاورانش به این نتیجه رسیده‌اند که پرسپولیس بعد از چند سال مجدد دو دروازه‌بان ایرانی داشته باشد. آن هم در شرایطی که رادوشویچ در سال‌های اخیر یک دروازه‌بان کاملا بی‌حاشیه و متعصب برای پرسپولیس نشان داده است.


گل‌محمدی در صورت عملی کردن تصمیمش باید در لیگ قهرمانان که دو هفته دیگر آغاز می‌شود به یکی از دروازه‌بان‌های ایرانی خود که هنوز با مدافعان این تیم هماهنگ نیستند اعتماد که خودش ریسک بزرگی است.


انتهای پیام/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته