دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آنتن نمایشی سیما سریال جدید محرمی پخش می‌کند/ آغاز پخش «زمین گرم» از امشب

پخش سریال «زمین گرم» از امشب، 10 شهریورماه از شبکه سه آغاز می‌شود.
کد خبر : 511477
125314_382.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، شبکه سه سیما پس از گذشت دهه اول محرم قرار است از امشب، دوشنبه سریال «زمین گرم» را به عنوان اولین مجموعه نمایشی محرمی امسال روی انتن ببرد.


«زمین گرم» اولین تجربه کارگردانی سعید نعمت‌الله است که بنابر بر چینش کنداکتور امروز شبکه سه ساعت 20:51 امشب پخش خود را آغاز خواهد کرد.


این سریال با مولفه‌های مذهبی در 30 قسمت و به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده و سومین سریال از سه‌گانه سعید نعمت‌الله با موضوع روابط دو برادر در بستر خانواده است. او پیش از این در دو سریال مناسبتی «جراحت» و «برادرجان» سراغ نگارش درام‌های اجتماعی با چنین سوژه‌ای رفته بود.


در خلاصه داستان «زمین گرم» آمده است: بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند...


مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغر همت، نادر فلاح، کامران تفتی، دنیا مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش‌زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی و وحید فعال بازیگران این مجموعه هستند. این مجموعه هرشب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته